Juu tuttua hommaa. Suurin vika noissa tikkujen takuuhuolloissa on juuri se että kuin niitä ei kuitenkaan korjata vain ne automaattisesti vaihdetaan uuteen niin koko homma pitäsi saada hoidettua niin että myyjällä olisi suorat valtuudet antaa uusi tikku asiakaalle suoraan hyllystä ja hoitaa sitten jälkeenpäin paperisota huollon kanssa. Silloin maksava asiakas ei joutuisi ilman nettiyhteyttä huollon ajaksi. Nykyisellä systeemillä niin ainoastaan huollolla on valtuudet antaa uusi tikku ja sitähän ne eivät tee ennenkuin omin silmin ovat todenneet että vanha tikku on väsähtänyt. Se että kokenut jälleenmyyjä voi heti paikalla todeta että tikku on todella mallia entinen ei nyky systeemillä huollolle kelpaa... Valitettavasti....
Jepulis, tänään käyty liikkeessä, eikä tikkua ollut siellä. Katsoivat koneelta missä tikku luuraa ja tänään 5.4 tehty toimenpide ja tikku vaihdetaan uuteen. Saan sen käsiini ehkä loppuviikolla, varmasti ensi viikolla. Kummastuttaa näiden elisaliikkeiden kiire laittaa tikkuja huoltoon, koska ne vaihdetaan yleensä aina suoraan uuteen tikkuun. Kesti siis 5 viikkoa turha mokkulan kierto.
Joo oikein hyvää palvelua mikäli Elisa Shop todella suostuu antamaan lainatikun? Se kuin on niillä ihan vapaaehtoista jos antavat tai ei. Porvoossa niin ovat joskus antaneet ja joskus ei. Mutta porvoon Dna liike on kyllä aina antanut. Mitä tuohon SCF huoltoon tulee niin voin ainakin sanoa sen että kaverin uusi Nokia kännyn kamera sanoi työsopimuksen irti. Känny Elisa Shoppiin ja sieltä sitten SCF huoltoon Tampereelle. Kesti melkein 8-viikkoa ja kaksi s-posti tiedustelua ennenkuin lähettivät uuden kännyn vanhan tilalle. Onneksi kaverilla oli varakänny laatikossa mutta kuitenkin. Kerran sain kuulla semmoisia huhuja SCF huollosta että kuin huollon pojat tulevat töihin kello 09:00 niin ensin juodaan aamu sumpit ja vasta kello 10:00 aletaan pikkuhiljaa hommiin. Kello 12:00-13:00 luetaan päivän lehdet ja syödään kinkku voileipiä sumpun kanssa. Kello 15:00 mennään kotiin. Jos näin todella on niin ei sitten ole mikään ihme että huoltoajat venyvät...
Noi tikut lähetetään SCF-huoltoon, ainakin toi Huawei. Se on ihan huono firma kokemusta on, saahan Elisa shopitista huollon ajaksi vara tikun. Että ei kai se odottaminen niin pahaa ole.
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni huoltoon kiikutetuista nettitikuista toimiikin, eikä ole rikki.
Ihan näin mutuna vois vetästä että ainakin yli puolet toimii - onko faktaa huollossa töissä olevilta?
Tosiaan pitäisi se sijais nettitikku saada heti mukaan, jos nettitikku ei toimi edes asiakaspalvelijan testaamana elisa shopitissa. Palveluhan sekin on 8)
voikohan tuon tikun kanssa suoraan marssia elisan putiikkiin ja pyytää vaihtoa ilman että on yhteydessä asiakaspalveluun?
Olen nimittäin itse taistellut tuon kanssa jo pari kuukautta kunnes löysin vanhan option icon 225 tikun jonka vaihdoin tuon tilalle.
Nyt toimii yhteys kuin junanvessa vuorokauden ajasta riippumatta.
Uskaltaisin jopa väittää että jotain ongelmaa tuossa omassa e1820 tikussa siis on. Kaikenlisäksi se käy ihan pirun kuumana ja haiseekin lähinnä kärähtäneeltä elektroniikalta :D
Jepulis, tänään käyty liikkeessä, eikä tikkua ollut siellä. Katsoivat koneelta missä tikku luuraa ja tänään 5.4 tehty toimenpide ja tikku vaihdetaan uuteen. Saan sen käsiini ehkä loppuviikolla, varmasti ensi viikolla. Kummastuttaa näiden elisaliikkeiden kiire laittaa tikkuja huoltoon, koska ne vaihdetaan yleensä aina suoraan uuteen tikkuun. Kesti siis 5 viikkoa turha mokkulan kierto.
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi.