Vastattu

Mokkulan vaihto

  • 3 huhtikuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 368 katselukerrat

Eipä mennyt Elisalla aivan putkeen homma kun minulla hajosi mokkula ja te lähetitte uuden mokkulan. En saanut sitä asennettua koneeseen ja jouduin soittamaan omaguru palveluun, yli 2€ minuutti joudun maksamaan palvelusta josta ei ollut mitään hyötyä. Olen ollut Elisan asiakkaana yli kymmenen vuotta mutta en ole tämän jälkeen, olen siirtänyt liittymäni toiseen yhtiöön. Nyt on sitten alkanut Elisalta kauhea viestittely, tulee toinen toistaan parempia tarjouksia että alkaa tuntumaan jo häirinnältä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 5 huhtikuu 2018, 14:13

Olemme pahoillamme, tarkoitus ei ole häiriköidä 😞 Eikä myöskään aiheuttaa mitään hämminkiä laitteiden kanssa. Mikäli haluat tuota asiaa käydä tarkemmin vielä läpi, niin laitatko meille yksärillä tarkempia tietoja tapauksesta? Selvitämme toki mielellämme ja korjaamme jos jotain epäkohtia on tapahtunut! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Olemme pahoillamme, tarkoitus ei ole häiriköidä 😞 Eikä myöskään aiheuttaa mitään hämminkiä laitteiden kanssa. Mikäli haluat tuota asiaa käydä tarkemmin vielä läpi, niin laitatko meille yksärillä tarkempia tietoja tapauksesta? Selvitämme toki mielellämme ja korjaamme jos jotain epäkohtia on tapahtunut! 🙂
Ei tarvitse enää korjata mitään, asiakkuus on irtisanottu. Huomasin että te ette välitä asiakkaista mitään ongelmatilanteissa vaan yritätte sillä rahastaa!

Osallistu keskusteluun