Kysymys

Netflix ei toemi - Samsung 50PUT6400 50" Smart Android

  • 5 helmikuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 337 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 5 kommenttia
4G super liittymä..

Vikakoodi: AIP-703 (2.10.0)

Meinasivat Netflixin aspassa, että pitäisi joku DNS flush tehdä operaattori-päässä jotta alkais toimimaan? Yht nopeutta kuitenkin ihan tarpeeksi pitäisi olla:

http://www.speedtest.net/my-result/5059992601

Meneekö liittymä vaihtoon? vai mitä keksis.. tabletilla toimii ihan ok.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Netflix Error AIP-703

If you experience the error code AIP-703, it typically points to a problem with the movie or TV show you're trying to watch. In some cases, it may be caused by the parental control settings on your account. The solution to this problem will depend on when you're encountering the error.

oletkos tuon lukenu ja sisäistänyt.voit myös itse vaihtaa töllöstä tai reitittimestä dns.
Juu on luettu tuo, mutta ei mitn hajua voiko huawei b593: routeria edes säätää netflixille? joku moista käyttävä vois valaista, philipsillä meinasivat, että pitäs olla kiinteä yhteys ADSL, mene ja tiedä... TV kuulemma luulee, että yhteys "katkeaa" ....

Voepi olla, että liittymä vaihtoon. 

Tuo DNS Flush kuulemma vois auttaa myös vaa kuka sen voi ees tehdä? 

Osallistu keskusteluun