Kysymys

netti pätkii

  • 25 marraskuu 2014
  • 2 kommenttia
  • 922 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 12 kommenttia
Miks muhuawei mediabad 10 link vajaan vuoden käytön jälkeen on alkanu tökkiin, ei pääse nettiin ja kaikki missä tarvitaan nettiä niin pätkii,

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kun pätkiminen tapahtuu, niin onko käytössä mobiiliyhteys SIM-kortilla vai käytätkö nettiä WLAN-yhteydellä?

Jos on SIM-kortti, niin oletko kokeillut sitä toisessa laitteessa? Pätkiikö myös tässä toisessa laitteessa? Mikäli vika rajautuu laitteeseen, eli yhteys ei pätki toisessa laitteessa samalla SIM-kortilla, niin voit kokeilla on palauttaa tehdasasetukset laitteeseen. Tämä poistaa laitteesta kaikean, eli se on 'tyhjä' palautuksen jälkeen. Eli ota ensin tiedoista varmuuskopio tietokoneelle. Mikäli SIM-kortti ei toimi toisessakaan laitteessa hyvin, soita vikailmoitus. Vikailmoituksia liittymistä voi soittaa 24h/vrk. Viestin lopussa asiakaspalveluiden numerot.

Jos käytät WLAN-yhdellä, niin oletko kokeillut jossain muualla, toisessa WLAN-verkossa? Pätkiikö myös silloin? Mikäli pätkii niin edellämainittua tehdasasetusten palautusta kokeilisin alkuun. Mikäli tämä ei auta niin laite huoltoon. Mikäli laite on Saunalahden kautta hankittu tai Elisan myymälästä, niin laitteen voi toimittaa lähimpään Elisa myymälään, josta se toimitetaan huoltoon.

Saunalahti asiakaspalvelu
puh. 01019 0230
Avoinna ma-pe 8-19, la 10-16.30.
Vika- ja häiriöilmoitukset 24h/vrk.
http://asiakastuki.saunalahti.fi

Elisa asiakaspalvelu
puh. 01019 0240
Avoinna ma-pe 8-19, la 10-16.30.
Vika- ja häiriöilmoitukset 24h/vrk.
http://asiakastuki.elisa.fi
Käyttäjätaso 1
Mikä mättää että singnaali on kesästä huonotunut merkittävästi ennen 4 palkkia huawei B593 reititin ja nyt pitää 1 palkilla pärjäillä Tornihaukantien ympäristö Oulussa on käyttöpaikka

Osallistu keskusteluun