Vastattu

Ongelma nettipaketin tilaamisessa

  • 8 maaliskuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 283 katselukerrat

Hei! Latasin tänään normaalisti saldoa saunalahden prepaid liittymään 10€. Aiempi saldo 8.59€. Lataus onnistui ja tuli tekstiviesti "Uusi liittymäsaldo on 18.59€" Kaikki ok.

Tämän jälkeen tuttuun tapaan yritin tilata liittymälle nettipaketin tekstiviestitse, "DATA21M" numeroon 15020. 20minuuttiin ei kuulunut mitään, mutta saldosta kyllä hävisi tuon paketin hinta 16.90€. Sitten tuli tekstiviesti "Liittymällä ei ole riittävästi saldoa tilata pakettia."

Eli tuon mukaan minulta veloitettiin nettipaketin hinta, mutta en sitä saanut? Nykyinen voimassa oleva nettipaketti loppuu 19.3. johon olin tilaamassa jatkoa.

Eli mihin ihmeeseen tuo hävisi ja miten sen saan?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vadelmarausku 9 maaliskuu 2017, 15:07

Lataus on kyllä mennyt perille, kuten kerroit, niin saldokin on vähentynyt. Paketti tulee voimaan nykyisen paketin päätyttyä. En osaa sanoa, miksi tuollainen viesti on tullut, voi olla, että lataus on vahingossa mennyt uudelleen järjestelmään ja tuo viesti on tullut siksi, että liittymällä ei enää ollut saldoa toiseen lataukseen. Mutta tekemäsi paketin tilaus on siis kunnossa. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Lisäisitkö tuon prepaid-numerosi profiiliisi asiakasnumerokenttään, niin päästään tarkistamaan tuo datapakettiesi tilanne liittymältä. 🙂 Se näkyy profiilistasi vain moderaattoreille.
Lisäisitkö tuon prepaid-numerosi profiiliisi asiakasnumerokenttään, niin päästään tarkistamaan tuo datapakettiesi tilanne liittymältä. 🙂 Se näkyy profiilistasi vain moderaattoreille.

Lisätty. 🙂
Käyttäjätaso 2
Lataus on kyllä mennyt perille, kuten kerroit, niin saldokin on vähentynyt. Paketti tulee voimaan nykyisen paketin päätyttyä. En osaa sanoa, miksi tuollainen viesti on tullut, voi olla, että lataus on vahingossa mennyt uudelleen järjestelmään ja tuo viesti on tullut siksi, että liittymällä ei enää ollut saldoa toiseen lataukseen. Mutta tekemäsi paketin tilaus on siis kunnossa. 🙂
Lataus on kyllä mennyt perille, kuten kerroit, niin saldokin on vähentynyt. Paketti tulee voimaan nykyisen paketin päätyttyä. En osaa sanoa, miksi tuollainen viesti on tullut, voi olla, että lataus on vahingossa mennyt uudelleen järjestelmään ja tuo viesti on tullut siksi, että liittymällä ei enää ollut saldoa toiseen lataukseen. Mutta tekemäsi paketin tilaus on siis kunnossa. :)
Ok. Kiitos tiedosta! Hämmensi, kun ei tullut ollenkaan vahvistusviestiä mitä normaalisti vaan pelkästään tuo herjaus saldosta.

Mutta asia kunnossa siis. Kiitos selvityksestä. 🙂

Osallistu keskusteluun