Vastattu

Reititin

  • 9 joulukuu 2015
  • 12 kommenttia
  • 1976 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 5 kommenttia
Vaihdettiin laajakaistan liittymätyyppiä ( vai miksikäs sitä nyt kutsutaankaan )...

Sen jälkeen ei ole ottanut pöytäkone eikä x-box nettiin yhteyttä. Minua neuvottiin, että kävisin päivittämässä reitittimen ohjelmiston...

Jooooo... mutta siinäpä ongelma: kun tabletilla ei pysty sitä tekemään, eikä sivut näytä samalta kuin pöytäkoneella. Niin, että mitäs nyt tekis ?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Pinde1 10 joulukuu 2015, 09:14

Kiitos vastauksista ! :)

Pitääpä vielä kokeilla. Jos ei onnistu, niin häiritsenpä lisää sitten. :smileycool:

Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Oletko kokeillut käynnistää modeemia uudestaan?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Siis resetoida
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tervetuloa Palstalle
  • ?! 🙂 Suosittelen myös resetoimaan reitittimen ihan ekana. Tuo päivitys ei valitettavasti onnistu mobiililaitteilla vaan Windows- ja Apple OS X-käyttöjärjestelmillä ainoastaan. Siirsin tämän ketjun oikeaan paikkaan eli mobiililaajakaista-osioon.
  • Kiitos vastauksista ! :)

    Pitääpä vielä kokeilla. Jos ei onnistu, niin häiritsenpä lisää sitten. :smileycool:
    Nyt kun kuvittelin, että saan puhelimen kautta päivitettyä... ( Elisan myyjä neuvoi, kun käytiin liikkeessä ) niin:

    Verkkosivu ei ole käytettävissä

    Piilota lisätiedot
    Palvelinta osoitteessa www.huaweimobilewifi.com ei löydy, koska DNS-haku epäonnistui. DNS on verkkopalvelu, joka kääntää sivuston nimen verkko-osoitteeksi. Virheen aiheuttaa yleensä internetyhteyden puuttuminen tai väärin määritetty verkko. Syynä voi olla myös DNS-palvelin, joka ei vastaa, tai palomuuri, joka estää tuotetta käyttämästä verkkoa.
    Tarkista internetyhteytesi
    Tarkista kaikki kaapelit ja käynnistä uudelleen reitittimet, modeemit ja muut käytössä olevat verkkolaitteet.
    Tarkista DNS-asetukset
    Ota yhteyttä verkon ylläpitäjään, jos et tiedä, mitä tämä tarkoittaa.
    Jos sillä on jo verkon käyttöoikeus, kokeile sen poistamista sallittujen ohjelmien luettelosta ja lisäämistä sitten uudelleen.
    Jos käytät välityspalvelinta…
    Tarkista välityspalvelinasetukset tai ota yhteyttä verkon ylläpitäjään ja varmista, että välityspalvelin toimii.
    Virhekoodi: ERR_NAME_NOT_RESOLVED

    ????
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki
    Käytä .com-osoitteen tilalla suoraa laitteen ip-osoitetta (löytyy pikaoppaasta; Huawein reitittimillä 192.168.100.1 tai 1192.168.1.1 tai 192.168.8.1). 

    En tiedä, mikä tilanne on nykyään, mutta aikaisemmin tabletilla pääsi Huawein hallinnan "tietokonesivuille" kun lisäsi em. osoitteen perään /html/index.html -letkan. 

    Btw tekninen tuki: onnistuuko reitittimen OTAna tulevat päivitykset appsilla?
    Kunniamerkki +3
  • ? Kerrotko vielä mikä reititin sulla on käytössä? Voidaan tarkistaa sen ohjelmistoasiat. Osoitteesta

    http://elisa.home/ pitäisi pystyä hallinnoimaan. 🙂
  • Se on Huawei-E5776-4365.

    ????
    Kunniamerkki +3
  • ? Onko tästä ohjeesta iloa? http://elisa.to/1JbreIo
  • Olen yrittänyt juuri tuon ohjeen mukaan. Kokeilin myös noita Ip-osoitteita. Ei onnistu. Onpas harmillista... ????
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Saatko tietokoneen ja reitittimen juttelemaan langallisella yhteydellä keskenään, että saisit päivityksen tehtyä langallisen yhteyden kautta?
  • Pitääpä kokeilla, jos vaan löydän vielä sen piuhan....

    Osallistu keskusteluun