Kysymys

Reititin

  • 3 toukokuu 2016
  • 1 kommentti
  • 154 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Olen resitoinut ja sammuttanut laitteen monta kertaa siltikään se ei mene nettiin siinä palaa vaan virta valo ja netin jakamis valo eli onkohan toi mun laite hajonnut eli olisiko teillä siellä elisassa mahdollista lähettää uusi laite mahdollisimman nopeesti t.reijo

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kertoisitko hieman tarkemmin ongelmasta. Ensinnäkin mikä reititin (merkki ja malli) sulla on käytössäsi? Ja mitkä valot siinä tarkalleen palavat ja minkä värisinä? Mistä ja milloin se on ostettu (liikkeestä vai verkkokaupasta)? Vikaantuneita mobiilireitittimiä ei suorilta käsin vaihdeta vaan ne toimitetaan takuuhuoltoon. Laitteilla on kahden vuoden takuu. Ja oliko tässä nyt kyse ihan mobiilireitittimestä vai kuitenkin kiinteän laajakaistan modeemista?

Lisäilehän myös sun asiakasnumero profiiliisi sille varattuun kentään, jotta päästään tarvittaessa kurkkaamaan tietoja lähemmin. Asiakasnumero näkyy profiilistasi vain moderaattoreille.

Siirretty keskustelu oikealle alueelle.

Osallistu keskusteluun