Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vikaa
Katso alkuperäinen viestiReititin ei toimi teidän kortilla
Vaihdoin kotimme nettiliittymän teidän liittymäänne. Minulle luvattiin, että muuta ei tarvitse tehdä kuin vaihtaa SIM-kortti reitittimeen, mutta nyt reititin ei nyt toimi. Mitä tehdä?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Huawei B593s
Mode-valo palaa purppurana.
Jatkuvasti purppuranpunainen: SIM-korttia ei tunnisteta,
PIN-koodia ei ole syötetty tai PIN-koodin tarkistus
epäonnistui.
Käy syöttämässä pin-koodi laitteen hallinnassa.
Joo, tuon tiedon osasin etsiä itsekin. Minne PIN-koodin voi syöttää?
Tuo linkki ei aukea.
Linkissä on hallinnan osoite. Se aukeaa laitteella, joka on kytketty siihen reitittimeen.
En pysty muodostamaan yhteyttä reititiimeen, tabletilla tai puhelimella.
Ok. Saatiin homma toimimaan kun kokeiltiin miehen samsungilla. Applen tuotteilla ei päästy eteenpäin.
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi