-
-
Uusi OmaYhteisön jäsen
-
4 kommenttia
Elikkäs ostettiin Saunalahdelta tuo 4g mobiililaajakaistaliittymä ja sen kanssa Huawei B593s reititin. Paketti tuli toissapäivänä keskiviikkona perille ja heti alettiin kokeilemaan. Heti alussa laitoimme sisään microsim-kortin minisim-kortin sijaan, mutta saimme sen "ongittua" takaisin ja vaihdettiin oikea kortti. Kuitenkin lukuisten yritysten, asetuksien säätämisen ja uudelleenkäynnistämisten jälkeenkään ei internetyhteyttä saatu. Mode valo näyttää punaista, mutta muuten kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa. Kokeiltiin yhteyden rajoittamista 3g:en ja 2g:enkin, mutta ei toimi. Arveltiin vian olevan Sim-kortissa, joten kokeiltiin 3g kännykkäliittymän korttia laitteeseen ja 3g yhteys toimi hyvin. Kuitenkaan uusi sim-kortti ei toiminut missään mobiililaitteessa. Päätettiin tilata uusi sim-kortti. Tänään kortti tuli perille ja testattiin uudestaan. Jälleen sama ongelma, internetyhteyttä ei ole. Asetuksien sivulla tulee joka yhdistämisyrityksellä virhekoodi 3254.Järjestelmän tarkistuksessa muut kohdat sanovat "hyväksytty", mutta näissä kohdissa ei:
3.3 | Datayhteyden tila: | Yhteys epäonnistui. Virhekoodi: 3254 | ESTÄ |
Osaisiko joku auttaa?
icon
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaksuu 29 marraskuu 2014, 16:16
Tämä oltiin tänään saatu korjattua puhelimitse. Liittymällä oli ollut vikaa.
Katso alkuperäinen viesti