Kysymys

SAUNALAHTI NOPSA+TOIMITUSAIKA


  • Kommentaattori
  • 287 kommenttia
Pieni kysymys saunikselle. Tilasin 04-04-2010 netin kautta nopsan kerta halusin kokeilla miten hyvin se toimii. Paketissa kuin on tuo 2-viikon kokeiluaika. Nopsaa ei kyllä ole näkynyt. Kún nopsaa ei näkynyt niin menin ensiksi oma.saunalahti sivulle ja siellä oli ilmoitus että pitää ottaa yhteys aspaan. Osoitetiedoissa oli jotan sekavaa. (PL OSOITE) Tämä ilmoitus olisi pitännyt lähettää minulle alunperin sähköpostiin joka oli tilaustiedoissa mukana. Bastu ei sitä kuitenkaan tehnyt? No soitin aspaan ja sain asian hoidettua. PL osoite ei ollut mikään este. 16-04-2010 soitin taas aspaan ja kysyin että missä nopsa viipyy? Asia tarkistettiin ja ilmoitettiin että kaikki oli ok. Luotonvalvonta oli antanut pyhän siunauksensa ja kaikki piti olla ok. Mutta nyt nopsaa oli taas niin vähän varastossa. Lupasivat kuitenkin lähiaikoina lähettää. Muuten kyllä tommoinen toiminta ottaisi kuppiin mutta onneksi on tuo bastun prepaid mokkula koneessa. Mutta se kyllä on kummalista että bastu ei ottanut yhteyttä s-postilla? Itse piti soittaa ja hoitaa asiat kuntoon. Jos en olisi ollut oma.saunalahti sivulla kurkistamassa niin en olisi saanut ikinä edes tietää että bastu haluaa minuun yhteyden. S-postin luen joka ikinen päivä. Vertailuksi voin ottaa Tele-Finlandin mokkula tilauksen. Koko homma hoitui 3-arkipäivässä eikä tarvinnut edes soittaa tai mailata mitään Tele-Finlandin aspaan. Koko homma 3 päivässä netin kautta. Valitettavasti niin Tele-Finlandin mokkula oli täysi susi. Meni paluupostissa takaisin. Mutta toimituksessa ei ollut mitään vikaa. Siitä bastu voisi otta esimerkkiä. Yhden s-postin lähetin asiasta bastulle noin 1 1/2 viikkoa sitten. Vasta tänään 17-04-2010 sain vastauksen josta ei ollut mitään apua. Nopsa on tuolssa. Joopa joo mutta koska? Olisko Herra P:llä anttaa kommenttia? ASIAKASNUMERO:17937980

105 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Hei,

harmillista, että sinulla on ollut vaikeuksia tilaamasi Saunalahti Nopsan toimituksessa. Toistaiseksi epäselvissä ja listietoja vaativissa tilauksissa asiakkaille lähetetään normaali kirjepostina tieto. Hyvä kuitenkin, että katsoit tilanteen oma.saunalahti.fi palvelustasi ja sait selvitettyä osoitteeseen liittyvän epäselvyyden.

Nettitikut toimitetaan asiakkaalle tilausjärjestyksessä heti, kun saamme täydennystä varastoon, ajankohtaa ei ole tarkemmin ilmoitettu. Tällä hetkellä vanhimmat tilaukset on tehty 26.3. ja jonoa todella puretaan vauhdilla heti, kun tuotetta varastoon saadaan.

Hei,

harmillista, että sinulla on ollut vaikeuksia tilaamasi Saunalahti Nopsan toimituksessa. Toistaiseksi epäselvissä ja listietoja vaativissa tilauksissa asiakkaille lähetetään normaali kirjepostina tieto. Hyvä kuitenkin, että katsoit tilanteen oma.saunalahti.fi palvelustasi ja sait selvitettyä osoitteeseen liittyvän epäselvyyden.

Nettitikut toimitetaan asiakkaalle tilausjärjestyksessä heti, kun saamme täydennystä varastoon, ajankohtaa ei ole tarkemmin ilmoitettu. Tällä hetkellä vanhimmat tilaukset on tehty 26.3. ja jonoa todella puretaan vauhdilla heti, kun tuotetta varastoon saadaan.
  Ei kyllä tommoiset bastun lausunnot paljoa asiakasta auta. Miksi bastu ei voi lähettää yhteydenottopyynnön asiakkaan s-postiin? Kirjeposti on hidasta. Jos asiakas ilmoittaa tilauslomakkeessa s-posti osoitteen minne voi lähettää tiedusteluja tai muuta niin miksi bastu ei sitä sitten tee. KUMMALLISTA TOIMINTAA?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Ihmeellistä että nettisivuilla lukee mokkulan kohdalla että saatavilla nopeimmille. Eikö varastotilannetta päivitetä vai onko tuota nopsaa nyt tarjolla?
Morjesta!

Tilasin myös tälläisen Nopsa mobiililaajakaistapaketin ja nyt jälkikäteen olen kuullut sen olevan aika ongelmallinen paketti!
Joten kysymykseni liittyykin tähän tyytyväisyystakuuseen jonka pituus on 14 Vrk. ilmeisesti tilauspäivästä lukien eikä paketin saapumispäivästä lähtien kuten muilla operaattoreilla on?

Ja miten se tyytyväisyystakuu toimii tässä tapauksessa kun toimitus ajat ovat näin pitkiä kuten tuossa edellä olen lukenut ???
Saunalahti Nopsa on erittäin suosittu tuote ja tilauksia on tullut todella paljon. Tämän vuoksi toimitusaika on valitettavasti nyt normaalia pidempi.
Kaikilla paketeilla on kuitenkin 14 vrk kokeiluaika paketin toimituksesta lähtien.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Jos lopussa "antiikkitikut" ja odottelevat niitä Panun mainitsemia uusia huippu "nopsia" tikkuja?  ;D

Nythän on tuo tarjouskin päivittynyt...
"MobiililaajakaistaPaketti Nopsa 13,90 /kk (24 kk, norm. 34,90 /kk)!"
Katsos vaan hinta on tosiaan laskenut. Kumman hinnan joudun maksamaan kun olen tilannut sen sunnuntaina?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki


Katsos vaan hinta on tosiaan laskenut. Kumman hinnan joudun maksamaan kun olen tilannut sen sunnuntaina?



Tätä on käsitelty muistaakseni ennakkotilauksissa jossa puhelin on halvennut tilauksen jälkeen ja sen hinnan on joutunut maksamaan mitä tilatessa on sovittu. Toki kannattaa olla yhteydessä Saunalahteen asiassa ja neuvotella.



Katsos vaan hinta on tosiaan laskenut. Kumman hinnan joudun maksamaan kun olen tilannut sen sunnuntaina?



Tätä on käsitelty muistaakseni ennakkotilauksissa jossa puhelin on halvennut tilauksen jälkeen ja sen hinnan on joutunut maksamaan mitä tilatessa on sovittu. Toki kannattaa olla yhteydessä Saunalahteen asiassa ja neuvotella.
Joo no jos on paska tikku tai jos uudesta hinnasta ei päästä sopuun niin sitten menee paluupostissa takaisin.
Kysyin asiakas palvelusta tätä hintajuttua ja sieltä sanottiin, että saan sen tällä uudella hinnalla. :)
Toimitusajaksi sanottiin 1-2 viikkoa.

Katsos vaan hinta on tosiaan laskenut. Kumman hinnan joudun maksamaan kun olen tilannut sen sunnuntaina?


Kaikki tilaajat saavat palvelun hintaan 13,90 eur/kk. Niille, jotka ovat ehtineet tehdä tilauksen hinnalla 15,90 eur/kk, hinta päivitetään automaattisesti uuden tarjouksen mukaiseksi.

Aiemmin keskustelussa oli puhetta siitä, miksei Saunalahti ota sähköpostilla yhteyttä, mikäli tilaukseen annetuissa tiedoissa on epäselvyyksiä. Ymmärrettävästi suuri osa asiakkaistamme lukee nykyisin sähköpostia päivittäin, mutta samalla on niitäkin, joilla ei edes ole sähköpostiosoitetta. Tällä erää tilauksessa katuosoite on pakollinen tieto, kun taas sähköpostiosoite ei ole. Ainakin toistaiseksi siis tiedotuskanavana säilyy normaali kirjeposti (plus oma.saunalahti.fi -sivustolle tuleva tieto). Mahdollista toki on, että tämä jatkossa kehityksen myötä muuttuisi.


Nettitikut toimitetaan asiakkaalle tilausjärjestyksessä heti, kun saamme täydennystä varastoon, ajankohtaa ei ole tarkemmin ilmoitettu. Tällä hetkellä vanhimmat tilaukset on tehty 26.3. ja jonoa todella puretaan vauhdilla heti, kun tuotetta varastoon saadaan.


Mikäköhän mahtaa tällä hetkellä olla toimitusaika?

Mikäköhän mahtaa tällä hetkellä olla toimitusaika?


Toimitusaikaan en uskalla sanoa tarkemmin mitään, sillä varastotilanne on juuri nyt äärimmäisen haastava. Ei ainoastaan jo sisällä tilausten määrän takia, vaan myös Nettitikun saatavuuden takia. Islannin tulivuori on tässäkin osallisena.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


Mikäköhän mahtaa tällä hetkellä olla toimitusaika?


Toimitusaikaan en uskalla sanoa tarkemmin mitään, sillä varastotilanne on juuri nyt äärimmäisen haastava. Ei ainoastaan jo sisällä tilausten määrän takia, vaan myös Nettitikun saatavuuden takia. Islannin tulivuori on tässäkin osallisena.
Että silleen....!!!!????
Minäkin erehdyin tilamaan tuon paketin.... 😢 mutta voi itku , jos sattuukin käymään niin ettei se toimi ollenkaan niin miten on tuon TYYTYVÄISYYSTAKUUN kanssa ???

Ehdoissa sanotaan:
Tyytyväisyystakuu:
Mikäli et ole tyytyväinen 24 kk Saunalahti MobiililaajakaistaPakettiin, voit irtisanoa sen veloituksetta 14 vrk sisällä tilauksesta.


...siis VOIT IRTISANOA SEN VELOITUKSETT 14 vrk SISÄLLÄ TILAUKSESTA........ ?!!!!  Minä tilasin tuon alkuviikosta ja JOS vastaanotan lähetyksen 14 vrk tuon tilauspäivän jälkeen niin minulla ei tuon ehdon mukaan enää olisi palautusoikeutta. 😢 😢 😢 😮
Vähän taitaneet olla hätähousuja ...  😉 😉



Mikäköhän mahtaa tällä hetkellä olla toimitusaika?


Toimitusaikaan en uskalla sanoa tarkemmin mitään, sillä varastotilanne on juuri nyt äärimmäisen haastava. Ei ainoastaan jo sisällä tilausten määrän takia, vaan myös Nettitikun saatavuuden takia. Islannin tulivuori on tässäkin osallisena.
Että silleen....!!!!????
Minäkin erehdyin tilamaan tuon paketin.... 😢 mutta voi itku , jos sattuukin käymään niin ettei se toimi ollenkaan niin miten on tuon TYYTYVÄISYYSTAKUUN kanssa ???

Ehdoissa sanotaan:
Tyytyväisyystakuu:
Mikäli et ole tyytyväinen 24 kk Saunalahti MobiililaajakaistaPakettiin, voit irtisanoa sen veloituksetta 14 vrk sisällä tilauksesta.


...siis VOIT IRTISANOA SEN VELOITUKSETT 14 vrk SISÄLLÄ TILAUKSESTA........ ?!!!!  Minä tilasin tuon alkuviikosta ja JOS vastaanotan lähetyksen 14 vrk tuon tilauspäivän jälkeen niin minulla ei tuon ehdon mukaan enää olisi palautusoikeutta. 😢 😢 😢 :o


Jossain toisessa ketjussa mainittiin, että näissä tapauksissa tyytyväisyystakuu alkaa vasta kun paketti saapuu. En jaksa kyllä urlia kaivaa, mutta Sauniksen edustaja tuon mainitsi.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Etusivun tiedotteisiin voisi mainita tuhkapilven aiheuttamasta haitasta ja arvuutella tuleeko mokkuloita lisää ennen juhannusta.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Etusivun tiedotteisiin voisi mainita tuhkapilven aiheuttamasta haitasta ja arvuutella tuleeko mokkuloita lisää ennen juhannusta.


Niin ja tuo irtisanomisehto on kohtuuton asiakkaan vinkkelistä vaikka olis minkälainen "forssamajuri" ehto toimittajan vinkkelistä.

Eihän se noin voi olla kuluttajasuojan mukaan. Oliskohan ehdon laatijalle, jos saunalahdella tehty, paikka korjata (mikäli osaa ja ymmärtää) sanamuotoon "14 vrk vastaanottamisesta"
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


Jossain toisessa ketjussa mainittiin, että näissä tapauksissa tyytyväisyystakuu alkaa vasta kun paketti saapuu. En jaksa kyllä urlia kaivaa, mutta Sauniksen edustaja tuon mainitsi.


Joo... joo mutta noilla edustajan maininnoilla TÄÄLLÄ ei taida olla mitään painoa kun ehdoissa lukee "mustaa valkoisella" toisin.... 😮 johon he voivat vedota.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3




Mikäköhän mahtaa tällä hetkellä olla toimitusaika?


Toimitusaikaan en uskalla sanoa tarkemmin mitään, sillä varastotilanne on juuri nyt äärimmäisen haastava. Ei ainoastaan jo sisällä tilausten määrän takia, vaan myös Nettitikun saatavuuden takia. Islannin tulivuori on tässäkin osallisena.
Että silleen....!!!!????
Minäkin erehdyin tilamaan tuon paketin.... 😢 mutta voi itku , jos sattuukin käymään niin ettei se toimi ollenkaan niin miten on tuon TYYTYVÄISYYSTAKUUN kanssa ???

Ehdoissa sanotaan:
Tyytyväisyystakuu:
Mikäli et ole tyytyväinen 24 kk Saunalahti MobiililaajakaistaPakettiin, voit irtisanoa sen veloituksetta 14 vrk sisällä tilauksesta.


...siis VOIT IRTISANOA SEN VELOITUKSETT 14 vrk SISÄLLÄ TILAUKSESTA........ ?!!!!  Minä tilasin tuon alkuviikosta ja JOS vastaanotan lähetyksen 14 vrk tuon tilauspäivän jälkeen niin minulla ei tuon ehdon mukaan enää olisi palautusoikeutta. 😢 😢 😢 :o


Jossain toisessa ketjussa mainittiin, että näissä tapauksissa tyytyväisyystakuu alkaa vasta kun paketti saapuu. En jaksa kyllä urlia kaivaa, mutta Sauniksen edustaja tuon mainitsi.


Tuossa aiemmin juuri tässä keskustelusäikeessähän tuo on:



Kaikilla paketeilla on kuitenkin 14 vrk kokeiluaika paketin toimituksesta lähtien.
Jos asiakas on palauttamassa tuotetta 14 vuorokauden tyytyväisyystakuun puitteissa myymälään tai asiakaspalveluun, järjestelmistä näemme kyllä, milloin tuote on asiakkaalle toimitettu. Tämän mukaan toimitaan mahdollisissa palautustilanteissa.

Jos asiakas on palauttamassa tuotetta 14 vuorokauden tyytyväisyystakuun puitteissa myymälään tai asiakaspalveluun, järjestelmistä näemme kyllä, milloin tuote on asiakkaalle toimitettu. Tämän mukaan toimitaan mahdollisissa palautustilanteissa.
Jos edes joskus saisi tuon nopsan. Kyllä bastulla on huonot toimitukset. Jos on kerran noin huono palvelu toimituksen suhteen niin sitten ei kyllä koko laitetta pitäisi päästää markkinoille. Kyllä asiakas pitää saada se mikä on tilattu. Jos bastu ei pysty toimittamaan niin pistäköön sitten lappu luukulle. KONKURSSI....
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Vähän taitaneet olla hätähousuja ...  😉 ;D


::) Saatavuus viivettä Sauniksella, olisikohan tulossa uusia tikku tyyppejä?

"Nettitikkujen toimitukset viivästyneet"
http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=3180


Vähän taitaneet olla hätähousuja ...  😉 ;D


::) Saatavuus viivettä Sauniksella, olisikohan tulossa uusia tikku tyyppejä?

"Nettitikkujen toimitukset viivästyneet"
http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=3180

Joopa joo. Jos edes viikolla-17 saisi niin hyvä olisi. Vähän ennen joulua voisi olla parempi ennuste. Kyllä pikku hiljaa kuppia alkaa kiristää. Onneksi on tuo bastun prepaid Huawei E230 tikulla. Olisin saannut heti kyseisen nopsa jo 01-04-2010 porvoon elisa shopista mutta kuin ne sanoi että jos on PL osoite niin pitää maksaa 300-euroa vakuusmaksua. Mutta netin kautta tehtynä niin PL osoite kelvasi oikein hyvin bastulle ilman mitään vakuusmaksua. KUMMALLISTA TOIMINTAA BASTULTA???
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Osaatteko sanoa onko mahdollista saada tikkua jo tällä viikolla? Tilaus tehty reilu viikko sitten.

Osallistu keskusteluun