Kysymys

SAUNALAHTI NOPSA+TOIMITUSAIKA


  • Kommentaattori
  • 287 kommenttia
Pieni kysymys saunikselle. Tilasin 04-04-2010 netin kautta nopsan kerta halusin kokeilla miten hyvin se toimii. Paketissa kuin on tuo 2-viikon kokeiluaika. Nopsaa ei kyllä ole näkynyt. Kún nopsaa ei näkynyt niin menin ensiksi oma.saunalahti sivulle ja siellä oli ilmoitus että pitää ottaa yhteys aspaan. Osoitetiedoissa oli jotan sekavaa. (PL OSOITE) Tämä ilmoitus olisi pitännyt lähettää minulle alunperin sähköpostiin joka oli tilaustiedoissa mukana. Bastu ei sitä kuitenkaan tehnyt? No soitin aspaan ja sain asian hoidettua. PL osoite ei ollut mikään este. 16-04-2010 soitin taas aspaan ja kysyin että missä nopsa viipyy? Asia tarkistettiin ja ilmoitettiin että kaikki oli ok. Luotonvalvonta oli antanut pyhän siunauksensa ja kaikki piti olla ok. Mutta nyt nopsaa oli taas niin vähän varastossa. Lupasivat kuitenkin lähiaikoina lähettää. Muuten kyllä tommoinen toiminta ottaisi kuppiin mutta onneksi on tuo bastun prepaid mokkula koneessa. Mutta se kyllä on kummalista että bastu ei ottanut yhteyttä s-postilla? Itse piti soittaa ja hoitaa asiat kuntoon. Jos en olisi ollut oma.saunalahti sivulla kurkistamassa niin en olisi saanut ikinä edes tietää että bastu haluaa minuun yhteyden. S-postin luen joka ikinen päivä. Vertailuksi voin ottaa Tele-Finlandin mokkula tilauksen. Koko homma hoitui 3-arkipäivässä eikä tarvinnut edes soittaa tai mailata mitään Tele-Finlandin aspaan. Koko homma 3 päivässä netin kautta. Valitettavasti niin Tele-Finlandin mokkula oli täysi susi. Meni paluupostissa takaisin. Mutta toimituksessa ei ollut mitään vikaa. Siitä bastu voisi otta esimerkkiä. Yhden s-postin lähetin asiasta bastulle noin 1 1/2 viikkoa sitten. Vasta tänään 17-04-2010 sain vastauksen josta ei ollut mitään apua. Nopsa on tuolssa. Joopa joo mutta koska? Olisko Herra P:llä anttaa kommenttia? ASIAKASNUMERO:17937980

105 kommenttia


kun oma.saunalahti sivuilla lukee tilauksen kohdalla "toimitettu" mutta postin seuranta koodi ei löydä koko lähetystä, niin olisiko mokkula jo mahdollisesti haettavissa postista.


Se tarkoittaa että se paketti on käsitelty saunalahdella, mutta ei välttämättä ole vielä viety saunalahdelta postiin.

Lisäksi saunalahti todennäköisesti lähettää nuo tikut economylla, joten ne ei ihan seuraavaksi päiväksi välttämättä kerkeä lähipostiin.
kun oma.saunalahti sivuilla lukee tilauksen kohdalla "toimitettu" mutta postin seuranta koodi ei löydä koko lähetystä, niin olisiko mokkula jo mahdollisesti haettavissa postista.
Käyttäjätaso 1
jooh tämä selvensi 😃
Soita asiakaspalveluun,niin saat nopeammin vastauksen.Viesteihin vastausaika on varmaankin vähintäin viikko tällä hetkellä.

Lisätietoa tuolta

http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,13807.15.html
Käyttäjätaso 1
joo tilasin viimeviikolla ton nopsa plussan multisimillä niin lähettivät E160E en oo avaamassa koko pakettia kun toi tukee vaan sitä 3,6Mbit voikohan ton käydä jossain elisa shopitissa vaihtamassa lähetin kyllä jo asiakaspalveluun viestejäkin mut ei niillä ole aikaa vastaillakkaan.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Päivitin vanhan mobiililaajakaista plussani tuohon nopsaan(vanha sopimuskausi oli jo melkein lopussa).

Saanko tuon nopeemman nettitikun tilalle? En kuitenkaan vanhalla tikulla voi nopeutta hyödyntää kunnolla.




Itse tein saman kesäkuun alussa ja pyysin uutta tikkua 2 viikkoa sitten. Mies lupasi lähettää E1820 tikun. Siitä lähtien oma.saunalahti näytti odottaa tarkastusta. Toissapäivänä tuli oma.saunalahteen odottaa asiakkaan yhteydenottoa. Soitin ja E1820 oli loppunut varastosta ja lupasi lähettää 668 tikun tilalle. Saa nähdä tuleeko ikinä.

Eli automaattisesti et tule saamaan mitään tikkua, soittamalla voit asiaa tiedustella.
Päivitin vanhan mobiililaajakaista plussani tuohon nopsaan(vanha sopimuskausi oli jo melkein lopussa).

Saanko tuon nopeemman nettitikun tilalle? En kuitenkaan vanhalla tikulla voi nopeutta hyödyntää kunnolla.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
E1820 on loppunut varastosta ja tilalle tulee  http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=426&type=handsetmodel
Hei!

Toimitusaika on 1-2 viikkoa. Kun paketti on postitettu, saat oma.saunalahti.fi -sivustolta kohdasta GSM- ja laitetoimitusten seuranta lähetyskoodin, jolla paketin kulkua voi seurata. Myös noutaminen postitoimistosta onnistuu koodin avulla ennen virallisen saapumisilmoituksen vastaanottamista.
Minkä pituisia toimitusaikoja teillä nyt on / on ollut? Tilasin itse 29.6.
Olen palauttanut asiakaspalautuksena E160 muutama viikko sitten, Nettitikku E1820 en ole vielä saanut.  Mitenkä muilla väärän Nettitikun saaneilla?
Tilasin 2.6 ja tänään hain postista. Olis eilenkin postin koodilla saanu.

Eli virallisesti 13 päivää.
Hei Roomeo,

MobiililaajakaistaPaketeilla on 14 vuorokauden tyytyväisyystakuu. Jos et ole palveluun tyytyväinen voit sen palauttaa 14 vuorokauden aikana haettuasi sen postista. Palautuksen voi tehdä postiin tai Elisa Shopittiin. Postin kautta paketti tulee asiakaspalautuksena, jolloin sinulle ei tule kustannuksia.. Kun liittymä sekä laite ovat Saunalahdelle palatuneet suljetaan sopimuksesi sekä hyvitetään mahdollinen sinulle jo lähtenyt lasku.
Erillistä soittoa tai yhteydenottoa asiakaspalveluun ei tässä tilanteessa tarvita.


Tänään tuli Saunalahdelta Huawei E1820 -nettitikku ja Nopsaa varten SIM-kortti. Ennen kuin täräytän nettitikun auki haluaisin asiakaspalvelulta tiedon, miten 14vrk tyytyväisyystakuun mukainen tuotepalautus ja liittymän sopimuksen purku tapahtuu käytännössä (osoite ja meneekö jonain asiakaspalautuksena ilman paperisotia tai puheluita?)? Paketissa ei tullut mukana ko. tietoja enkä netistäkään löytänyt...

Edit: Ja kysyisin vielä, että vaikuttaako mahdolliseen tyytyväisyystakuupalautukseen se, että nettitikun kartonkipakkaus on jonkin verran lyttääntynyt Saunalahden postituksessa (postitettiin jossain kartonkipussissa)? Kun palautusehdoissa nettisivuilla mainitaan, että nettitikun pakkauksineen oltava uudenveroisessa kunnossa palautettaessa...
Jesh, nyt tuli seurantakoodi!  😉
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Jos Itella on turmellut pakkausta kuljetuksen aikana, ei ole sinun vikasi. Mokkulan saat palauttaa maksutta asiakaspalautuksena, postissa tietävät jopa palautusosoitteen sinun puolestasi.
Tänään tuli Saunalahdelta Huawei E1820 -nettitikku ja Nopsaa varten SIM-kortti. Ennen kuin täräytän nettitikun auki haluaisin asiakaspalvelulta tiedon, miten 14vrk tyytyväisyystakuun mukainen tuotepalautus ja liittymän sopimuksen purku tapahtuu käytännössä (osoite ja meneekö jonain asiakaspalautuksena ilman paperisotia tai puheluita?)? Paketissa ei tullut mukana ko. tietoja enkä netistäkään löytänyt...

Edit: Ja kysyisin vielä, että vaikuttaako mahdolliseen tyytyväisyystakuupalautukseen se, että nettitikun kartonkipakkaus on jonkin verran lyttääntynyt Saunalahden postituksessa (postitettiin jossain kartonkipussissa)? Kun palautusehdoissa nettisivuilla mainitaan, että nettitikun pakkauksineen oltava uudenveroisessa kunnossa palautettaessa...
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

sain omani jo, meni toimitukseen n. 2.5 viikkoa.

ja hyvin pelittää 🙂 sanotaan et E1820 vs E180   samalla sim kortilla toi uusi E1820 päihittää sen 100 + 0 nopeuksessa :)


Millä perusteella nopeampi jos esim. Torni/solu josta singaalin otat välittää max. 7.2 megaa,  E180 tukee tuota nopeutta.
Käyttäjätaso 5

sain omani jo, meni toimitukseen n. 2.5 viikkoa.

ja hyvin pelittää 🙂 sanotaan et E1820 vs E180   samalla sim kortilla toi uusi E1820 päihittää sen 100 + 0 nopeuksessa :)


Voiku kiva. Mulla on vasta postissa tulossa. Economylla se ei kauheasti pidä kiirettä, eikä ne taida ajaa postia lauantaiksi saatikka skannailla lähetyksiä sisään.  ::) Jos sen sais seurantatunnuksella huomenna noudettua niin kuluis viikko ja neljä päivää toimitukseen. On se vähän jo syyhyttänyt.
sain omani jo, meni toimitukseen n. 2.5 viikkoa.

ja hyvin pelittää 🙂 sanotaan et E1820 vs E180  samalla sim kortilla toi uusi E1820 päihittää sen 100 + 0 nopeuksessa 🙂
Hei,

MobiililaajakaistaPlussaan sekä Pakettiin kuuluvia nettitikkuja on tullut lisää 4.6.2010. Varastolle saapuneet laitteet on siirretty toimitukseen ja toimitusaikaa on näin saatu kurottua kiinni. Uusi laite-erä on tulossa viikon 24 alussa ja toimitukset tulevat jatkumaan normaalisti.
Tuli just tekstari ja oma saunalahdessa näkyy kans, että E1820 lähtenyt postiin.
Joten maanantaina alkaa testit.

Eli 15 päivää meni tilauksessa.

27.5 tilattu nopsa,eikä vieläkää ole E1820 mokkulaa tullut. Vajaassa viikossa sain E160 mokkulan,mut laitoin välittömästi takas menemään. Nyt siis reilu pari viikkoa jo odottelua,mut jospa ens viikolla tulis.



Mulla sama tilanne, paitsi tilaus tehty muutamaa päivää aikaisemmin.
27.5 tilattu nopsa,eikä vieläkää ole E1820 mokkulaa tullut. Vajaassa viikossa sain E160 mokkulan,mut laitoin välittömästi takas menemään. Nyt siis reilu pari viikkoa jo odottelua,mut jospa ens viikolla tulis.
Käyttäjätaso 5

Ei ole tapahtunut edistymistä tikun suhteen. Onkohan ne loppu...?


Jonoa taitaa olla aika paljon purettavaksi. Mulla saattaa tietty olla aikaavievä numeronsiirto käynnissä uuteen SIMiin, mut luulenpa ettei näin kuiteskaan ole. Ihan turhaahan se olisi uutta SIM-korttia lähetellä. Mulla ei näy merkintää laitteen tilauksesta lainkaan hallintasivulla. Keskiviikkona tuli postissa tilausvahvistus eli tilaus kuitenkin etenee. Pitää  vaan malttaa odotella tässä jopa toinen viikko.  😮
Maanantaina tuli vasta merkintä koko e1820 tikusta omaan saunalahteen ja tämän viikon merkintänä on ollut: Kunnossa tai vakuusmaksu maksettu. Ei seurantakoodia...

Osallistu keskusteluun