Sivun ohje, jolla ei käytännössä tee mitään:
SIM-kortin aktivointi OmaElisassa
1.Kirjaudu sisään OmaElisaan
*** vai pitää sinne(kin) erikseen rekisteröityä
2.Valitse vasemmalta liittymä, johon uusi SIM-kortti aktivoidaan.
*** vaan kun siellä vasemmalla ei ole sellaista
*** Elisa näyttää tietävän itsekin asian, lukeehan ohjeissa:
*** Mikäli SIM-kortin aktivointilinkkiä ei näy OmaElisassa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
3.Valitse ylänavigaatiosta Asetukset > Uusi SIM-kortti.
*** Tyhjästä on paha nyhjästä
4.Klikkaa Aktivoi uusi SIM-kortti.
5.Syötä "Kirjoita SIM-kortin numero" -kenttään SIM-kortista löytyvä 12 numeroinen numerosarja ja klikkaa "Aktivoi ja vahvista maksu 5€"
*** No mitä tämä on? Johan se kortti on hankittu!
*** Eikös kuluttaja-asiamies ole moiseen rahastukseen vielä puuttunut?
Eikö kukaan ohjeen kirjoittaja ole itse käynyt kirjoitelmaansa läpi kohta kohdalta?
Siis miten sen sirun saa toimimaan vai onko minulle myyty toimimaton laite?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Piampi
Se nyt on tässä asiassa ihan se ja sama, onko kyseessä Elisa vai Saunalahti. Turhaa vänkäämistä vain.
Kake1 pyysi siis sinua lähettämään hänelle, tai jollekin toiselle moderaattorille, henkilötietosi ja SIM-kortin ICC-numeron, jotta he voivat tehdä puolestasi tämän, mitä et itse tässä annetuilla ohjeilla saa toteutettua.
Eli nyt sinulle tarjottiin palvelua Elisalta tässä asiassa.
Katso alkuperäinen viesti
Kake1 pyysi siis sinua lähettämään hänelle, tai jollekin toiselle moderaattorille, henkilötietosi ja SIM-kortin ICC-numeron, jotta he voivat tehdä puolestasi tämän, mitä et itse tässä annetuilla ohjeilla saa toteutettua.
Eli nyt sinulle tarjottiin palvelua Elisalta tässä asiassa.