Vastattu

sim-kortti lukosss

  • 6 huhtikuu 2021
  • 2 kommenttia
  • 55 katselukerrat

Muistin sammuneen iPadin sim-kortin pin-koodin väärin ja kortti lukittui. Kävin omaelisassa katsomassa puk-koodin ja yritin vaihtaa pin-koodin, mutta ei onnistunut ja sain kehotuksen kääntyä operaattorin puoleen. Mitä teen?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 7 huhtikuu 2021, 11:07

Näinkin on saatu sama ongelma hoidettua:

 Sim-kortti ulos koneesta ja uudestaan sisään. Käynnistyksen jälkeen kysyy PUK-koodia ja sen   syöttämisen jälkeen uutta PIN-koodia.

 

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1

Muistaakseni PUK-koodin saa syöttää useamman kerran väärin ennen kuin SIM-korttia lukittuu iäksi ja joudut hankkimaan uuden SIMmin. Kuinka olet toiminut tähän saakka?

 

SiM-kortin vaihto iPadissä on polussa: Asetukset > Mobiilidata > SiM-kortin PIN > Vaihda PIN

 

Todennäköisesti laite ohjaa suoraan tuohon koodinvaihtoon. 

Käyttäjätaso 3

Näinkin on saatu sama ongelma hoidettua:

 Sim-kortti ulos koneesta ja uudestaan sisään. Käynnistyksen jälkeen kysyy PUK-koodia ja sen   syöttämisen jälkeen uutta PIN-koodia.

 

Osallistu keskusteluun