Kysymys

Sopimuksen lopettaminen

  • 13 heinäkuu 2009
  • 3 kommenttia
  • 1593 katselukerrat

  • Uusi keskustelija
  • 1 kommentti
Lopetin tuon 384kbit/s mobiiililaajakaistan tuolta omasta saunalahdesta, ja se hävisikin välittömästi tuolta "sopimukset" kohdasta. Lopetin samalla viikonloppuedun, mutta se ei hävinnyt tuolta vaan sen kohdalla lukee "Sopimus sulkeutuu laskutuskauden päättyessä". Tarkoittaako tämä sitä että tuo mobiililaajakaista ei toimikkaan laskutuskauden loppuun vaan maksan tuon loppu ajan tyhjästä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Toistaiseksi voimassa olevat lisäpalvelut päättyvät heti irtisanomisen yhteydessä, ellei irtisanomista ole erikseen ajastettu Asiakaspalvelun kautta. Esimerkiksi Mobiililaajakaista-lisäpalvelu kuuluu näihin.
Jaa että semmoista vedätystä. No mitä tapahtuu jos pistän tuon uudestaan päälle? Maksan kaks kertaa tästä kuusta?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuosta kannattais varmaan pikimmiten soittaa Asiakaspalveluun. Tuommoistahan ei voi tietää jos ei tiedä. Jos itse teet tilauksen, joudut luultavasti maksamaan tuplana ellet jälkeenpäin saa hyvitystä.