Vastattu

Tabletin kadonnut PIN.

  • 9 lokakuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 218 katselukerrat

  • Vakiintunutta kalustoa
  • 7 kommenttia
Leonovon tabletti ei tunnista PIN-koodia eikä kysele PUK-koodiakaan. Ilmoitaa vain montako kertaa on annettu virheellinen PIN.
Laitteessa on 3G mobiililaajakaista SIM.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 9 lokakuu 2017, 10:11

Leonovon tabletti ei tunnista PIN-koodia eikä kysele PUK-koodiakaan. Ilmoitaa vain montako kertaa on annettu virheellinen PIN.
Laitteessa on 3G mobiililaajakaista SIM.


Tarkista asetuksista onko PIN-koodikysely päällä. Jos ei sellaista asetusta ole , niin kokeile ensin käynnistää tabletti uudelleen ja jos se ei auta , niin sitten tehdasasetusten palautus.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Leonovon tabletti ei tunnista PIN-koodia eikä kysele PUK-koodiakaan. Ilmoitaa vain montako kertaa on annettu virheellinen PIN.
Laitteessa on 3G mobiililaajakaista SIM.


Tarkista asetuksista onko PIN-koodikysely päällä. Jos ei sellaista asetusta ole , niin kokeile ensin käynnistää tabletti uudelleen ja jos se ei auta , niin sitten tehdasasetusten palautus.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ja kysyykö varmasti liittymän pin-koodia vai onko joku laitteen lukituspin kyseessä? 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
ja tehdasasetusten palautuksen yhteydessä KAIKKI oma data katoaa tableilta.

Osallistu keskusteluun