Kysymys

TAKUUHUOLLON MÖHLÄYS

  • 21 elokuu 2011
  • 2 kommenttia
  • 487 katselukerrat

KANSALAISET.... Tässä pieni tarina siitä miten huoltokin voi joskus möhlätä. Kaveriltani joka asuu Kotkassa väsähti Huawei E1820 tikku. Yhteyttä ei enää saatu. Ei muuta kuin tikku ja paperit mukaan ja lähempään Elisa shoppiin jossa myyjä testasi tikun ja totesi että tikku on mallia entinen. Tikku ja paperit jäivät liikkeeseen odottamaan kuljetusta takuu huoltoon. Kaveri sai liikkeestä lainatikun. Kolmen viikon kuluttua tuli liikkeestä SMS että nyt saa tulla hakemaan tikun pois. Yllätys oli aikamoinen kuin papereihin oli kirjotettu että tikku oli vaihdettu takuuna uuteen ja että takuu jatkuu alkuperäisen sopimuksen mukaan. Kaikki hyvin. Kaveri otti tikun ja meni kotiin. Tikku koneseen ja ilmoitus että ei yhteyttä. Lähempi tarkastus ja yllätys yllätys. IMEI OLI SAMA KUIN RIKKINÄISESSÄ TIKUSSA. Huolto oli siis lähettänyt saman tikun takaisin. Ei muuta kuin takaisin shoppiin ja paperit ja tikku taas takaisin huoltoon. Taas kolmen viikon odotus ja sitten uusi SMS ja nyt oli kaikki kunnossa. Nyt oli lähetetty uusi tikku ja paperissa seuraava lisä merkintä. UUSITTU TAKUUVAIHTO. TUP. 02.8.11 En sitten tiedä mitä tuo TUP merkintä tarkoittaa mutta nyt tuli ainakin uusi tikku ja kaikki on ok. Taisi asiat jotenkin mennä huollossa vähän sekaisin ensinmäisellä yrityksellä? Yhteensä 6-viikon odotusaika mutta olihan kaverilla sentään lainatikku joka toimi. Että tämmöinen pieni episoodi.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Muistakaamme, että Elisa tahi Saunalahti eivät hoida takuuhuoltoa, joten ko. episodi on täysin huollon aiheuttama.

Muistakaamme, että Elisa tahi Saunalahti eivät hoida takuuhuoltoa, joten ko. episodi on täysin huollon aiheuttama.
  Niinpä... On ollut varmaan maanantai aamu ja jollakin viellä unihiekat silmissä.

Osallistu keskusteluun