Vastattu

tilauksen vahvistamatta jättäminen

  • 29 heinäkuu 2019
  • 1 kommentti
  • 348 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Moi, tein puhelimessa tilauksen mobiililaajakaistaliittymästä, jota aloin katumaan jo ennen tilauksen sähköistä vahvitusta. Koska kyseisellä liittymällä ei pysty soittamaan puheluita.
Eli kysyisin, voinko jättää tilauksen vain vahvistamatta, ja katsotaanko silloin, ettei tilausta ole tapahtunut?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ihaa-na 29 heinäkuu 2019, 10:13

Moriens Jkkkk ja tervetuloa OmaYhteisöön :)

Eipä se tilaus tosiaan etene, jos jätät sen vain vahvistamatta. Se kylläkin jää kummittelemaan asiakkuudellesi ja OmaElisassakin näkyy "ei avattu" -tilassa kunnes tilaus oikeaoppisesti perutaan meidän aspan kautta. Voidaan siis jättää näineen, mutta voit myös laittaa OmaYhteisön tiimille yksityisviestillä tietojasi. Muut yhteydenottotavat käy toki myös 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Moriens Jkkkk ja tervetuloa OmaYhteisöön :)

Eipä se tilaus tosiaan etene, jos jätät sen vain vahvistamatta. Se kylläkin jää kummittelemaan asiakkuudellesi ja OmaElisassakin näkyy "ei avattu" -tilassa kunnes tilaus oikeaoppisesti perutaan meidän aspan kautta. Voidaan siis jättää näineen, mutta voit myös laittaa OmaYhteisön tiimille yksityisviestillä tietojasi. Muut yhteydenottotavat käy toki myös 🙂

Osallistu keskusteluun