Toimintavarmuutta parantava päivitys saatavilla Huawei B593s -4G-reitittimelle - EI TOIMI.

  • 29 huhtikuu 2016
  • 32 kommenttia
  • 3713 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

32 kommenttia

Laite Huawei b593s-22 toimii loistavasti ja on siinä kunnossa kun se elisalta muistaakseni vuosi sitten tuli. Kentät on koko ajan täydet ja nopeus enemmän kuin tarpeen.

Päivitysohjeessa ei sanota mitä tunnuksia ja salasanaa pitää käyttää. Siksi yritin elisa-tunnuksilla. Heiltähän viestit tulee.

Vai pitääkö käyttää joitain laitteessa olevia tunnuksia..?

Itse en näe tarvetta päivittää hyvin toimivaa. En tosin tiedä onko se tarpeen myöhempää ajankohtaa varten.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Älä päivitä toimivaa laitetta. Se on juurikin näin yksinkertaista. Jos nyt välttämättä haluat päivittää, niin päivitys tapahtuu kirjautumalla modeemin hallintaliittymään, oletus tunnus admin ja salasana admin.
Ok 😉 Vastasit kaikkiin kysymyksiin lyhyesti, kiitos.
hei, b593s-22 noin 2 vuotta vanha. ostettu DNA

laite pyysi päivitystä ja email tuli Elisalta myös.


päivityksen jälkeen katosi 4G yhteydet , joiden kautta sai 50MB nopeuden ennen päivtystä.
nyt näkyy 1 MB surkeat.

mityn palautan laitteeni käyttökuntoon ?
Päivitys ei onnistu netistä eikä manuaalisesti,laite (b593s-22) on elisalta ostettu ja on vanhalla( vuoden-14) bioksella .Olen kokeillut päivitystä langattomasti ja langallisesti parilla eri koneellakin.
Ei vaikutusta lopputulokseen.manuaalisesti kun päivittää se loppuu herjaukseen "tiedoston varmistus epäonnistui"tai netistä suoraan päivittämällä herjaa "käytät jo uusinta versiota"Olen ottanut resetinkin mutta sillä ei ole vaikutusta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kokeile tehdasresettiä. Jos ei auta, niin olet taas yksi joka rikkoo hyvin toimineen laitteen turhalla päivityksellä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuo viitta siihen että päivitys on tarkoitettu jonkin muun operaattorin myymälle samalle reitittimelle eli eivät sovi ristiin.

Osallistu keskusteluun