Kysymys

Uusi Sim-kortti


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Olen aktivoinut uuden Sim-kortin, mutta en pääse siitä eteenpäin. Mitä teen?’

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön HilkkaO!

Kerrotko vähän tarkemmin ongelmasta? Sait siis uuden SIM -kortin aktivoitua OmaElisassa? Missä kohdassa ongelmia ilmenee ja minkälaisia ongelmia?
Sain uuden sim-kortin, jonka laitoin vanhaan rautteriin. OmaElisa ilmoitti, että sim-kortti on jo aktivoitu. Siihen sitten jäinkin. Sain OmaGurulta ohjeen, että pitäisi mennä hallintasivulle ja kirjoittaa joku tunnus, joka löytyy rautterin pohjasta. No mitään ei löytynyt.

En siis ole päässyt hommassa eteenpäin - ilmeisesti Huawein rautteri on sen verran vanha, että sitä ei saa toimimaan uudella sim-kortilla.

Ideoita?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ongelman saattaisi aiheuttaa se, että SIM -kortilla on PIN koodin kysely päällä. SIM -kortti pitäisi laittaa vaikkapa puhelimeen hetkeksi ja puhelimella ottaa SIM -kortilta PIN -kysely pois päältä ja sitten SIM -kortti takaisin reitittimeen.

Lisäksi olisi hyvä tietää, mikä reititin on kyseessä. Merkki ja malli.

Osallistu keskusteluun