Kysymys

Viime viikon ukkosmyrskyistä..

  • 3 elokuu 2012
  • 8 kommenttia
  • 1004 katselukerrat

Sellasta vaan utelen, että onko muilla mobiilinetti tökkinyt (vahvuus poukkoillut 10-60% välillä / yhteystyyppi poukkoillut Edgen ja HSPAn välillä  / yhteyden vahvuus pysynyt 20-30 paikkeilla jatkuvasti ja tyyppinä on usein Edge tai 3G) Jyväskylässä (varsinkin keljonkankaan alueella) viime viikkoisen ukkosmyrsky sarjan jäljiltä?

8 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Pakota ensin mokkula 3G:lle ja kokeile josko sitten ongelma korjaantuisi ja jos ei niin sitten voi tehdä vikailmoitusta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Moikka!

Juväskylässä ei ole mitään yleistä vikaa. Mikäli ongelma on vielä ajankohtainen, kannattaa asiasta tehdä vikailmoitus. Vikapalvelun pojat voivat käynnistää tukiaseman uusiksi ja katsoa ratkeaako ongelma sillä. Tarvittaessa asia tutkitaan paikan päällä ja korjataan.

Soita vikapalveluun saman tien. Vikailmoitukset (09) 4243 0730. Avoinna 24 tuntia vuorokaudessa normaalit minuuttitaksat, kuuluu puhepakettiin ainakin Saunalahdella.

Toivon mukaan netti toimii pian taas!
Pirautin asiakaspalveluun, ja sieltä tuli terkkuja että jyväskylässä korjataan yhä tukiasemia viime viikon jytkyn jäljiltä. 

Pitänee sitten kärvistellä Edge - 3G laadulla tämä viikko... 😞
Eipä noita häiriöitä sitten merkitä kunnolla häiriökarttaan.:(
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Moikka, Antero!

Elisan kuuluvuuskartassa voi olla virheitä johtuen mm. siitä, että verkossa voi olla paikallisia katveita, vaikka kuuluvuuskartalla onkin tilanne aivan toinen. Kuuluvuustieto on tehty koneellisesti ja virheitä saattaa olla. Lisätietoa kuuluvuudesta saat tarvittaessa Tekniseltä Asiakaspalvelulta.

Elisan häiriökartassa ei ole taasen kaikkia häiriöitä. Syyn tähänkin saat varmasti Elisan vikapalvelusta.

Mukavaa illanjatkoa!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Hurulla oli taas tarkat tiedot asiasta 😉
Kyllä on tökkinyt ja rankasti Sarvivuoren ja Keljonkankaan alueilla. Tein vikailmoituksen Elisalle heti ongelmien alkaessa. Sain vastauksen asiaan jo "viikon päästä ilmoituksesta", että mitään vikaa ei ole päällä, vaikka netti ei toimi laisinkaan, edelleenkään... Kaikista hauskinta aspan sähköpostissa oli se, että siinä kysyttiin asioita jotka olin juuri tarkasti selvittänyt vikailmoitusta tehdessä. Asiat kuten: ongelman tyyppi, toistuvuus ja päätelaitteet jne.. Tuli mieleen, että mitä väliä on perustella ongelmaa, kun vastaus on varmaan joku automaattipohja mikä laitetaan kiireen keskellä takaisin ja asia merkitään hoidetuksi...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ihan normivastaus "helldeskistä" ja normaalit vastausajat.

Osallistu keskusteluun