Vastattu

ZTE MF668 HSPA+ tikku ei pysy elossa!

  • 4 maaliskuu 2012
  • 4 kommenttia
  • 2179 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 5 kommenttia
Tikku kiinni koneeseen, yhdistää kiltisti 3g verkkoon ja menee jopa HSPA+:aan kun tulee kuormaa. Mutta kyseinen romu ei pysy toiminnassa. Tikusta lähtee valo kokonaan pois ja Mobiililaajakaista ohjelma on niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ohjelma pitää tappaa ja tikku ottaa pois ja pistää takaisin että jotain voi taas tehdä noin 30sekunttia kunnes sama roska toistuu. Kokeiltu Windows 7 ja Leopardilla, sama vika.

Tämä tuntuu tapahtuvan sitä nopeammin mitä kuumemmaksi tikku tulee. Jos tikun pakottaa 2G yhteydelle niin kyllä siinä toimii mukavasti, mutta se on niin hidasta että ei perkules.

Tikku kuumenee liikaa vai mitä hiivattia kun ei tunnu kuolevan vaikka on 3G:ssä kiinni kunhan ei rasita sitä yhtään...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tomahaukki 5 maaliskuu 2012, 10:16



Tikku toimii ainakin täällä kunnolla, olisiko takuuseen menevä vika ja kannattaa nyt ainakin Shopitissa käydä vaihtamassa.


Voinko vaan mennä Elisa Shopittiin ja tyyliin sanoa että "Tikku ei toimi, antakaa uusi"? :D


Moi Temeez!

Harmi, että Nettitikku ei ole toiminut odotetun mukaisesti. Meillä on kuitenkin käytäntönä, että toimimattomasta Nettitikusta tulee ensin tehdä vikailmoitus numeroon 09 4243 0730 (avoinna 24h), jolloin kartoitetaan tilanne ja ohjataan mahdollisesti vaihtamaan viallinen laite.

-Tomas
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Tikku toimii ainakin täällä kunnolla, olisiko takuuseen menevä vika ja kannattaa nyt ainakin Shopitissa käydä vaihtamassa.

Tikku toimii ainakin täällä kunnolla, olisiko takuuseen menevä vika ja kannattaa nyt ainakin Shopitissa käydä vaihtamassa.


Voinko vaan mennä Elisa Shopittiin ja tyyliin sanoa että "Tikku ei toimi, antakaa uusi"? 😃
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kyllä.

Koska tuotteessa on virhe, jos se ei toimi. Oma tikku ei ylikuumene ja nopeudet ovat tasaisia eikä tikku pätki nettiä.
Käyttäjätaso 6


Tikku toimii ainakin täällä kunnolla, olisiko takuuseen menevä vika ja kannattaa nyt ainakin Shopitissa käydä vaihtamassa.


Voinko vaan mennä Elisa Shopittiin ja tyyliin sanoa että "Tikku ei toimi, antakaa uusi"? :D


Moi Temeez!

Harmi, että Nettitikku ei ole toiminut odotetun mukaisesti. Meillä on kuitenkin käytäntönä, että toimimattomasta Nettitikusta tulee ensin tehdä vikailmoitus numeroon 09 4243 0730 (avoinna 24h), jolloin kartoitetaan tilanne ja ohjataan mahdollisesti vaihtamaan viallinen laite.

-Tomas

Osallistu keskusteluun