Vastattu

ZTE MF970 ja saunalahden dataliittymä

  • 21 tammikuu 2017
  • 1 kommentti
  • 254 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Olen yrittänyt naapurin vanhalle herralle asentaa ZTE MF970 reititin ja Saunalahden mobiili laakaista liittymää. Taisi jäädä yritykseksi sillä internetyhteyttä ei saa toimimaan. Laitteen pienessä näytössä lukee rajoitettu yhteys ja kun kytket ZTE:n usb:llä läppäriin se aukeaa www-sivu jossa näkyy liittymän id. ja kysellään WiFi Key:tä sitten kun kirjoitat laitteen tarrassa olevan tunnarin niin tulee ilmoitus että salasana on väärä 4 yrityskertaa jäljellä Myös tällainen ilmoitus tulee "Sinut on ohjattu uudelleen yhteysvirheen vuoksi. Tarkista yhteys kun yhteys toimii käynnistä selain uudelleen. Olin yhteydessä Gurupalveluun sieltä lähettiin uusi sim-kortti muta tilanne ei muuttunut miksikään. id näkyy kyllä ja siihen voi muodostaa yhteyden esim puhelimella mutta internet ei toimi. Voisko joku Guru valaista tilanetta kun nämä Elisan omat gurut 2.38€/min +ppm eivät tunnu tietävän. PS laite on resetoitu muutaman kerran tuloksetta.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 23 tammikuu 2017, 11:41

Hmm, äkkiseltään tuo kuulostaisi kyllä laiteongelmalta, reititin ei vaikuttaisi nousevan verkkoon nyt ollenkaan. Onko kyseessä ihan vasta hankittu laite, onko se missään vaiheessa vielä toiminut? Jos sim-korttia kokeilee jossakin muussa laitteessa, vaikka puhelimessa, toimiiko netti silloin? Jos toimii, jää ongelma reitittimeen ja sen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta. Jos on ihan uusi laite kyseessä niin mahdollisesti se voidaan myymälässä vaihtaa DOA/DOP-vaihtona.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hmm, äkkiseltään tuo kuulostaisi kyllä laiteongelmalta, reititin ei vaikuttaisi nousevan verkkoon nyt ollenkaan. Onko kyseessä ihan vasta hankittu laite, onko se missään vaiheessa vielä toiminut? Jos sim-korttia kokeilee jossakin muussa laitteessa, vaikka puhelimessa, toimiiko netti silloin? Jos toimii, jää ongelma reitittimeen ja sen voi toimittaa huoltoon myymälän kautta. Jos on ihan uusi laite kyseessä niin mahdollisesti se voidaan myymälässä vaihtaa DOA/DOP-vaihtona.

Osallistu keskusteluun