Vastattu

14pv peruutusoikeus

  • 23 heinäkuu 2014
  • 5 kommenttia
  • 1339 katselukerrat

Olisin kysynyt että koskeeko puhelinmyynnin 14pv peruutusoikeus myös Saunalahden asiakaspalvelussa tehtyjä

tilauksia? Itse soitin liittymämuutoksesta ja päädyin tilaamaan palvelun jota tovin mietittyäni en tarvitse/halua.

Mitään laitteita tms en ole vielä saanut.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 24 heinäkuu 2014, 12:43

Kuten antero ehtikin sinulle jo vastata, etämyynnissä on nykyisin 28 vuorokauden peruutusoikeus. Mahdollisesta peruutuksesta tulee kuitenkin ilmoittaa meille ennen laitepalautuksen tekemistä.

Jos sinun tilaus sisältää jonkin muun sopimuksen kuin laitteen tai laite on osa tilausta, kannattaa sinun olla yhteydessä joko meihin moderaattoreihin tai asiakaspalveluun pikaisesti yhteydessä, mikäli haluat peruuttaa tilauksen. :)

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Peruutusaika on nyt 28 päivää ja koskee puhelintilauksiakin.

Ohjeet on nyt myös netissä:

http://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/SL_peruuttamislomake_laitteet.pdf
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kuten antero ehtikin sinulle jo vastata, etämyynnissä on nykyisin 28 vuorokauden peruutusoikeus. Mahdollisesta peruutuksesta tulee kuitenkin ilmoittaa meille ennen laitepalautuksen tekemistä.

Jos sinun tilaus sisältää jonkin muun sopimuksen kuin laitteen tai laite on osa tilausta, kannattaa sinun olla yhteydessä joko meihin moderaattoreihin tai asiakaspalveluun pikaisesti yhteydessä, mikäli haluat peruuttaa tilauksen. 🙂
Päätin sittenkin kokeilla ko. palvelua eli huoneistokaistaa.. Toivotaan että se toimii yhtä hyvin kuin aikaisempi kaapeliyhteys..

Huomenna pitäisi liittymä aueta..
Eihän teihin saa yhteyttä puhelimitse kuin jonottamalla kalliissa yritynumerossa, vai saako????? Omasaunalahden kautta ette vastaa ripeästi, niinkuin pitäisi.
Käyttäjätaso 5
  •  

    Tällä hetkellä Oma Saunalahden kautta lähetettyjen viestien vastaamisviive voi olla hieman pitkä. Jos haluat, voimme koittaa hoitaa täällä Palstan kautta. Laita vaikka suoraan minulle yksityisviestiä asiasta ja liitä mukaan asiakasnumerosi.
  • Osallistu keskusteluun