Kysymys

adobe ID


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Ostin samsungin tabletin ja nyt en saa elisa kirjaa siinä toimimaan. Kun ohjelman on ladannut ja menee katsomaan kirjahyllyä, kaikkien kirjojen kohdalla huutomerkki ja kolmio. Kun yrität avata kirjaa, herjaa adobe Id:tä. No, tarkistin elisan sivuilta omista tiedoista ja siellä kyllä lukee että adobe id luotu ja kaikki täsmää (tarkistin tilini tiedot myös adoben sivuilta). Olen myös yrittänyt ladata ohjelman uudestaan mutta sekään ei ole auttanut. Kysyin sitten adoben chatista onko kenties liikaa laitteita, sieltä kerrottiin etteivät osaa sanoa ja antoivat puhelinnumeron johon soittaa. Tässä vaiheessa alkoi jo kiehuttaa niin paljon että taidan koko tabletin palauttaa ja siirtyä takaisin normi kirjoihin, on tämä sen verran vaikeaksi tehty !!

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6

piuku1 kirjoitti:

Ostin samsungin tabletin ja nyt en saa elisa kirjaa siinä toimimaan. Kun ohjelman on ladannut ja menee katsomaan kirjahyllyä, kaikkien kirjojen kohdalla huutomerkki ja kolmio. Kun yrität avata kirjaa, herjaa adobe Id:tä. No, tarkistin elisan sivuilta omista tiedoista ja siellä kyllä lukee että adobe id luotu ja kaikki täsmää (tarkistin tilini tiedot myös adoben sivuilta). Olen myös yrittänyt ladata ohjelman uudestaan mutta sekään ei ole auttanut. Kysyin sitten adoben chatista onko kenties liikaa laitteita, sieltä kerrottiin etteivät osaa sanoa ja antoivat puhelinnumeron johon soittaa. Tässä vaiheessa alkoi jo kiehuttaa niin paljon että taidan koko tabletin palauttaa ja siirtyä takaisin normi kirjoihin, on tämä sen verran vaikeaksi tehty !!


Kannattaa ensimmäisenä tarkistaa, että käytössä on oikea Adobe ID. Tarkista myös, että laitteen kello on asetettu oikeaan aikavyöhykkeeseen ja aikaan. Jos em. kohdat on tarkistettu ja ne ovat oikein, kirja tulee poistaa laitteilta joihin se on ladattu (painamalla kirjan ikonia pitkään) ja ladata sovelluksen kautta uudelleen laitteeseen käyttämällä toimintaa "Lataa arkistosta".

 
Juu, ei auta. Muita ehdotuksia?
Käyttäjätaso 6

piuku1 kirjoitti:
Juu, ei auta. Muita ehdotuksia?


Kun kerran nuo em. keinot eivät auttaneet, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin sieltä voidaan nollata kirjan suojaus, jonka pitäisi auttaa. Joko osoitteessa https://www.elisa.fi/yhteydenotto/yksityisille.php tai puhelimitse numeroon 050 950 500 mpm/pvm.:)
Myöskään tämä ei auttanut asiaa yhtään.
Käyttäjätaso 1
Vinkkinä vielä mainittakoon, että omalla kohdalla jouduin vaihtamaan adobe id:n salasanan ensin adoben nettisivuilla ja sitten vielä laittamaan saman salasanan elisa kirja -sovelluksen asetuksiin.
Salasanankin olen vaihtanut sekä adobeen että elisa kirjaan. Myöskään tämä ei auta. Kännykässä toimii kuitenkin moitteetta samalla ID:llä ja salasanoilla. 
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Mikäli mitkään toimenpiteet eivät ole auttaneet, ja olitte sovelluksen myös uudelleen asentaneet, niin ongelmasta täytyy tehdä vikailmoitus eteenpäin tutkintaan. Ottakaa yhteyttä puhelimitse numeroon 050 950 500, ja kertokaa, että kyseiset toimenpiteet eivät ole auttaneet niin laitamme asian eteenpäin tekniikalle tutkittavaksi. 

Osallistu keskusteluun