Vastattu

Aiheellisten viestien poistaminen

  • 18 marraskuu 2013
  • 8 kommenttia
  • 1006 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 5 kommenttia
Arvoisa palstan ylijumalat (moderaattorit),

Kenelläköhän mahtoi olla niin hauskaa, että päätti poistaa perjantaina kirjoittamani viestin?

Viestissäni tiedustelin syytä paperilaskustani hävinneen postiosoitteeni perään.

Oliko viestini poistamiselle jokin painavakin syy? Omasta mielestäni viesti oli täysin korrekti,

eikä sisältänyt ainoatakaan painokelvotonta sanaa, enkä myöskään viestissäni haukkunut,

saatikka herjannut ketään, vaan tiedustelin syytä, joka aiheutti yhden yli 115€ arvoisen laskun

saapumatta jäämisen allekirjoittaneelle.

Nyt jos joku teistä ylijumalista tuntee tehneensä jotain väärin, voit koittaa palauttaa viestin, jotta saan

kysymykseeni vastauksen.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Norris 21 marraskuu 2013, 11:34

Hyvä, että sait lopulta yhteyden itsellesi parhaiten sopivalla tavalla 🙂 Olitkin jo lähetellyt yksityisviestejä Matiaksen (Pleak313) kanssa, mutta pyysin häntä vielä soittamaan sinulle tänään. Eilen tehty selvityspyyntö tapahtuneesta on jo käsitely, ja Matias voi kertoa sinulle myös siitä enemmän!
Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Moi Miknii!

Voin taata, etteivät moderaattorit huvittele poistamalla viestejä. Viesti voidaan poistaa sen sisältäessä esimerkiksi uhkailua, erittäin runsasta kiroilua tai muita asiattomuuksia. Mikäli viesti sisältää esimerkiksi puhelinnumeroita, sähköpostiosoitteita tai muita yhteys- tai tunnistetietoja, viestiä yleensä vain muokataan siltä osin.

Viestisi on saattanut kadota jonkun järjestelmässä ilmenneen häiriön myötä, mutta koska moderaattoritkin ovat vain ihmisiä, on viesti saatettu myös epähuomiossa poistaa. Kukaan ei varmasti poistanut asiallista viestiäsi tahallaan tai ilkeyttään, olemme täällä auttaaksemme teitä kaikkia 🙂 Pahoittelen kuitenkin ehdottomasti tapahtunutta ja sen sinulle aiheuttamaa mieliharmia.

Haluaisitko sanailla viestisi tähän lyhyesti uudelleen tai laittaa vaikka yksityisviestiä minulle tai jollekin tällä viikolla vuorossa olevista moderaattoreista? Autamme mielellämme!
Moikka Norri,

Juuri jonotan jälleen kolmatta kertaa Elisan laskutukseen puhelimitse (kolmas kerta viikon sisään), eikä sielläkään kukaan vastaa!

Lyhyesti: Minulle on tullut yli 10 vuoden ajan paperilasku Elisalta, jostain kumman syystä kahdesta (2) edellisestä laskusta on poistettu
minun postiosoite ja jätetty ainoastaan nimi ja postitoimipaikka, joka aiheutti sen, että laskut eivät ole saapuneet minulle ja nenän edessä
on karhukirje, jossa uhataan suljkea liittymäni!

Voitte vain kuvitella, miltä tuntuu kun on vuosikaudet hoitanut maksunsa ajoissa ja meidänkin perheessä on viisi (5) matkapuhelinliittymää, jotka
ovat Saunalahden,yllätys yllätys, kohta ne ja Elisa Viihde, sekä siihen liitetyt maksukanavapaketit vaihtuu toiselle palveluntarjoajalle.

Tälläkin hetkellä, tätä kirjoittaessani, olen jonossa Elisa "asiakaspalveluun", nyt mennyt yli 20 minuuttia! V****uksen määrä vaan lisääntyy, kun Nauhalta tulee ajoittain viesti, että Palstalta voi myös etsiä vikaan ratkaisua, uskoo ken tahtoo.

Nyt vasta 25 minuuttia mennyt hissimusiikkia kuunnellessa, eikä todellakaan anna mairittelevaa kuvaa "asiakaspalvelusta".
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
No mehän selvitämme :)

Moderaattori Pleak313 selvittää asiaasi hieman, ja laittaa sinulle yksityisviestiä tai, mikäli asia on helpompi selvittää puhelimessa, soitamme sinulle!
Noi yksityisviestit hieman huonoja, sillä olen työssäkäyvä ihminen, joka ei todellakaan työskentele tietokoneen ääressä, nenä kiinni näytttöruudussa.
Kulutan mahdollisimman vähän aikaani tietokoneella, yleensä vain laskujen maksamiseen ja ajoittain sähköpostin lukemiseen, joten puhelimella
tavoittaa parhaiten.

ps. Sain yhteyden yli 40:n minuutin jonotuksen jälkeen asakaspalveluunkin, josta luvattiin myös "selvittää" asiaa.

pps. Kuinkahan monella muulla on tänään nenän edessä maksuhuomautus...
Käyttäjätaso 1
Tämä laskujen perille tulemattomuus on aivan normaalia Elisan ja Itellan toimintaa.

nimim.taaskin maksetaan ylimääräistä
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Hyvä, että sait lopulta yhteyden itsellesi parhaiten sopivalla tavalla 🙂 Olitkin jo lähetellyt yksityisviestejä Matiaksen (Pleak313) kanssa, mutta pyysin häntä vielä soittamaan sinulle tänään. Eilen tehty selvityspyyntö tapahtuneesta on jo käsitely, ja Matias voi kertoa sinulle myös siitä enemmän!
Joku yrittikin tänään soittaa minulle, mutta minulla oli juuri asiakas, enkä pystynyt vastaamaan. Tänään muuten tuli karhukirje Elisa Viihde palvelusta, joka ilmeisesti on taas kierrellyt missä lie, kun oli päivätty 15.11. eikä siinä ollut minun osoitetta, ainoastaan postinumero ja postitoimipaikka.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
miknii kirjoitti:
Joku yrittikin tänään soittaa minulle, mutta minulla oli juuri asiakas, enkä pystynyt vastaamaan. Tänään muuten tuli karhukirje Elisa Viihde palvelusta, joka ilmeisesti on taas kierrellyt missä lie, kun oli päivätty 15.11. eikä siinä ollut minun osoitetta, ainoastaan postinumero ja postitoimipaikka.

Toinen kerta toden sanoi, ja saimmekin asian nyt selvitettyä kuntoon. Karhukirjeen voi tosiaan unohtaa, kuten puhelimessa sovimmekin. :) 

Osallistu keskusteluun