Kunnes tuli lasku, ja jokainen sykäys oli veloitettu tasan tarkkaan ilman mitään hintakattoa. Aloin tutkimaan lappusia ja oma.saunalahden sivuilla ei ole mitään merkintää alle euron päivistä. No vahinkoja sattuu, ehkä joku rasti oli jäänyt liikkeessä asiakaspalvelijalta pois.
Siitäpäs sitten heräsi mielenkiinto tarkistaa miten vaimon laskussa lukee, sillä hän otti saman sopimuksen viikko ennen minua eri liikkeestä. Hänelle kaupattiin alle euron päiviä ja hän otti ne. Tarkistivat vielä moneen otteeseen, että kaikki on kunnossa ja sopimuksessa nämä löytyvät. Laskussa niitä ei vain yllättäen näkynytkään: jokainen sykäys laskutettu välittämättä euron päiväkatosta.
Monta ylimääräistä kymppiä Saunalahdelle kun hyväuskoinen asiakas kuvittelee sopimuksen olevan voimassa. Sopimuksen, joka yllättäen katoaa tuhka tuuleen. Ja yhden vahingon ymmärtää, mutta kaksi!
Monivuotisena Saunalahden asiakkaana olen tottunut ihan toimivaan palveluun SL:n osalta, mutta yllä oleva ja ZTE:n takuukorjaus/vaihtolaite -episodi laittaa vakavasti harkitsemaan kahden kuukauden päästä umpeutuvan laajakaistasopimuksen kilpailuttamista muualle, sillä luottamuksellinen asiakassuhde ei toimi jos asiakas tuntee olonsa linssiin viilatuksi :-
(Kyseessä on dramaattissävyinen viesti, joka toki saattaa muuttua kunhan otan asiakaspalveluun virallisesti yhteyttä. Pääasiallinen tarkoitus viestillä on, että "tarkistakaa, hyvänen aika, laskunne, että siellä on sitä mitä on luvattu") 8)
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ohikulkija
Asiakaspalvelun kanssa juteltu ja mitäpä tähän sitten kummempia sanomaan, kuin kiitoksia aspalle: asiat hoituivat yhteisymmärryksessä ja itselleni jäi hyvä mieli (toivottavasti myös luurin toiseen päähän jäi).
Seuraavaksi katsellaan nettitarjouksia, mutta enpä usko kilpailuttavani moista, sillä tyytyväinen asiakas pysyy siellä missä tähän asti on hommat hoideltu hyvin.
Eli kun lähes aina annetaan vain negatiivista palautetta, niin välillä pitää myös osata kiittää: kiitos
Katso alkuperäinen viesti
Seuraavaksi katsellaan nettitarjouksia, mutta enpä usko kilpailuttavani moista, sillä tyytyväinen asiakas pysyy siellä missä tähän asti on hommat hoideltu hyvin.
Eli kun lähes aina annetaan vain negatiivista palautetta, niin välillä pitää myös osata kiittää: kiitos
