Vastattu

AlleEuronPäivät

  • 18 toukokuu 2016
  • 9 kommenttia
  • 993 katselukerrat

Voisiko joku vääntää rautalangasta mitä AlleEuronPäivät tarkoittavat.
Huomasin vasta nyt laskustamme lisän , 1,99 , tästä palvelusta.
Kyseessä on Saunalahti Norppa+ liitymä.
Siis miten voimme käyttää palvelua josta maksamme vaikka emme ole sitä erikseen tilanneet.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Arska 18 toukokuu 2016, 16:23

Tässä tiedotteessa, päivätty 24.7.2014, kerrotaan lisää. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Tässä tiedotteessa, päivätty 24.7.2014, kerrotaan lisää. 🙂
Ja mistähän tämä tiedote löytyy?
Kysyy blondi !
Käyttäjätaso 7
Ja mistähän tämä tiedote löytyy?
Kysyy blondi !


https://palsta.elisa.fi/tiedotteet-2/alleeuronpaivat-lisapalvelu-uudistuu-142015-429345
Käyttäjätaso 7
En nyt jaksa kaivaa varsinaista tiedotetta, mutta... (onneksi Sokrates jaksaa...)
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=alle+euron+p%C3%A4iv%C3%A4t+maksulliseksi

Aiheesta tuli tosiaan tiedote joko kesällä 2014 tai talvella 2015, riippuen onko kyse Elisan vai Saunalahden liittymästä, ja lisäksi siitä oli maininta ja lisäliite liittymän laskun yhteydessä. Tiedotteen tulon jälkeen oli pari kuukautta aikaa peruuttaa palvelu ennen kuin maksu alkoi juosta.

Kummassakin tapauksessa ko. palvelu on siis ollut maksullinen jo yli vuoden ajan. Kuuluu sarjaan hyviä esimerkkejä siitä, että laskut pitää ihan oikeasti tarkastaa, eikä vain maksella luottaen siihen että kaikki on ok...

... ja kuuluu sarjaan esimerkkejä siitä, että palveluntarjoaja voi ihan oikeasti hyödyntää sopimusehtoa, joka sallii palveluntarjoajan muuttaa palvelun sisältöä.
Tuhannet kiitokset vastauksista.
Alan tästä nyt sitten soittelemaan...
Meillä isäntä hoitaa laskut ja minä satuin vilkaisemaan yhtä ja selvitin tämän nyt.
🆒 :?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
OmaElisan kautta ehkä selkeintä, nopeinta ja kaikin puolin näppärintä tarkastaa laskunsa, saada niiden selvitykset ja halutessaan myös päivittää tai lopettaa palveluja.

OmaElisan kautta pääset myös virka-aikaan suoraan asiakaspalvelijan kanssa yhteyksiin aukeavan chat-ikkunan kautta. Itse siis ainakin hoidan ennemmin kaikki asiani OmaElisan kautta, kuin soittamalla(/jonottamalla) aspaan.

Huomioitavaa myös se, että ainostaan liittymän omistaja voi tehdä muutoksia liittymälle, oli yhteydenottotapa sitten mikä tahansa.
Ninpä,
meillä liitymät ovat minun nimelläni koska olen ne aikanaan hankkinut.
Kerran yritimme vaihtaa isännän liitymän hänen omalle nimelleen mutta koska haluamme kaikki samalle laskulle, vaihto jäi tekemättä.
Eli nyt sitten minun täytyy lukea kaikki tidotteet ja isäntä maksaa laskut ; )
😠
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Eikö kaikkia liittymiä sitten voisi siirtää "isännän" nimiin?

Niin kätevää kuin se tilanteessanne olisikin, niin yleisesti ottaen on ihan ymmärrettävää, ettei toisen ihmisen sopimia ja omistamia palveluja voida laskuttaa ns. ulkopuoliselta 🙂
No katsotaan. Olemme muuttamassa taloon jossa on DNA nettiyhteys ja ehkä on tarkoituksenmukaista
siirtää kaikki liittymämme samalle operaatorille. Aikanaan ainoa mokkula joka toimi nykyisessä ositteessamme oli Elisa/Saunalahti.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää missä muodossa tiedote kyseisestä "edusta" on meille tullut, laskun yhteydessä se ei ainakaan tullut koska meillä on suoraveloitus.
Kiitos kuitenkin näistä neuvoista.

Osallistu keskusteluun