Vastattu

Apple Macbook Pro Retina 15"

  • 27 huhtikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 832 katselukerrat

Hei,

Ostin teiltä kyseisen tuotteen, josta kärähti laturi. Toimitin laturin itse Apple huoltoon, niinkuin Elisalta neuvotaan.

Apple huollossa ilmeni, että Macbookin mukana tullut laturi ei täsmää tietokoneen sarjanumeroon.

Huolto ei vielä ole antanut viimeistä päätöstä, mutta jos teiltä tietokoneen mukana tullut väärä laturi ei mene takuuseen, niin miten asian kanssa edetään?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi J11J11 28 huhtikuu 2015, 09:33

Tämä kuulostaa todella merkilliseltä. :smileyshocked: Odota vielä tuo huollon vastaus ja mikäli jotain ongelmia ilmenee, käväisetkö selvittämässä tilannetta meidän myymälässämme. Tuotteet meille toimitetaan joka tapauksessa suoraan valmistajalta ja me emme laitapakkauksen sisältöön puutu millään tapaa.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Tämä kuulostaa todella merkilliseltä. :smileyshocked: Odota vielä tuo huollon vastaus ja mikäli jotain ongelmia ilmenee, käväisetkö selvittämässä tilannetta meidän myymälässämme. Tuotteet meille toimitetaan joka tapauksessa suoraan valmistajalta ja me emme laitapakkauksen sisältöön puutu millään tapaa.

Osallistu keskusteluun