Vastattu

Apple Macbook Pro Retina 15"

  • 27 April 2015
  • 1 kommentti
  • 849 katselukerrat

Hei,

Ostin teiltä kyseisen tuotteen, josta kärähti laturi. Toimitin laturin itse Apple huoltoon, niinkuin Elisalta neuvotaan.

Apple huollossa ilmeni, että Macbookin mukana tullut laturi ei täsmää tietokoneen sarjanumeroon.

Huolto ei vielä ole antanut viimeistä päätöstä, mutta jos teiltä tietokoneen mukana tullut väärä laturi ei mene takuuseen, niin miten asian kanssa edetään?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi J11J11 28 April 2015, 09:33

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Tämä kuulostaa todella merkilliseltä. :smileyshocked: Odota vielä tuo huollon vastaus ja mikäli jotain ongelmia ilmenee, käväisetkö selvittämässä tilannetta meidän myymälässämme. Tuotteet meille toimitetaan joka tapauksessa suoraan valmistajalta ja me emme laitapakkauksen sisältöön puutu millään tapaa.