Hei,
Ostin teiltä kyseisen tuotteen, josta kärähti laturi. Toimitin laturin itse Apple huoltoon, niinkuin Elisalta neuvotaan.
Apple huollossa ilmeni, että Macbookin mukana tullut laturi ei täsmää tietokoneen sarjanumeroon.
Huolto ei vielä ole antanut viimeistä päätöstä, mutta jos teiltä tietokoneen mukana tullut väärä laturi ei mene takuuseen, niin miten asian kanssa edetään?
Sivu 1 / 1
Tämä kuulostaa todella merkilliseltä. :smileyshocked: Odota vielä tuo huollon vastaus ja mikäli jotain ongelmia ilmenee, käväisetkö selvittämässä tilannetta meidän myymälässämme. Tuotteet meille toimitetaan joka tapauksessa suoraan valmistajalta ja me emme laitapakkauksen sisältöön puutu millään tapaa.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi