Kysymys

Applen laturin vaihtaminen

  • 26 kesäkuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 576 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Esimerkki surkeasta suomalaisesta palvelusta:
Kyseltyäni kuumenemisvaaraisen Applen laturin vaihtamista Applen huolloista sekä Elisan palvelupisteestä, kaikki vain toteavat tylysti niiden olevan loppunut. Kukaan ei ehdota mitään varaamista tai muuta palvelua. Pitääkö tässä päivittäin kierrellä etsimässä tuota pientä tarviketta, jos joku liike niitä jaksaisi hankkia.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Hei  Laur,

tervetuloa Palstalle!

Kyseessä lienee siis laturi, jonka viallisen virtalähteen mallinumero on A1300 ja sen CE-kirjaimet ovat täysin harmaita. Laturin vaihtaminen hoituu Applen valtuuttamien huoltopaikkojen kautta. Suosittelen lukemaan tarkasti läpi kyseisen ongelman ohjesivun http://www.apple.com/fi/support/usbadapter-european/

Tuolta sivulta voit myös olla yhteydessä Applen tukipalveluun, jossa asiasta osataan antaa tarkempaa tietoa.
Juuri tuollaisen viallisen vaihtamisesta on kyse. Ongelma on se että joka paikassa toteavat tylysti niiden olevan lopussa. Kukaan ei ole tarjonnut mahdollisuutta vaikkapa varata uusi tuote omalla nimellä. On vaan pitänyt toistuvasti mennä niitä kysymään ja vastaus on aina ollut se sama: ovat loppuneet. Tämä on sitä suomalaista palvelukulttuuria.
Käyttäjätaso 5
Tässä tapauksessa suosittelisin tosiaan astelemaan lähimpään Applen viralliseen huoltopaikkaan ja vaatimalla vaatimaan (tietysti ystävälliseen sävyyn ;)) uutta laturia vaikka sitten varaamalla.

Osallistu keskusteluun