Asiakaspalaute

  • 8 joulukuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 359 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei,

Yleensä olen ollut hyvin tyytyväinen Elisan palveluihin, mutta tänään selvinneen möhläyksen jälkeen pettymys ja ketutus on hyvin suuri. Asiakaspalvelusta nimittäin soitettiin ja tarjousta tehdessä selvisikin yllättäen, että viime vuonna, kun uusittiin 4G-mobiililaajakaistaa niin vanha 4G oli jätetty vierelle täysin atiivisena. Jotkut kuulemma haluavat sen siihen vierelle jättää, jos on mökkejä jne. MUTTA itseni mielestä asikaspalvelijalla on velvollisuus kyllä kysyä, että jätetäänkö vanha käyttöön eikä vain oleteta niin. Itse ainakin oletin vuosi sitten, että uusi korvaa automaattisesti vanhan. Jatkossa ilmeisesti pitää, joka tarjousta hyväksyessä varmistaa niinkin selvä asia (omasta mielestäni ainakin), että kai vanha suljetaan. Laskun summaa en myöskään osannut ihmetellä,sillä samalla laskuun siirtyi uuden kännykän maksaminen ja Elisa Viihde, jota aiemmin maksoin erillislaskuna.

Olen myös hyvin pettynyt asiakaspalvelijaan, jonka kautta asia selvisi. Minkäänlaista mielenkiintoa ei ollut hänellä asiaa enempää selvittää kuin tokaista vaan, että selvitäpä reitittimesi kotona ja palaillaan asiaan. Vuoden olen siis maksanut tuplamaksua ja minkäänlaista pahoittelua en myöskään asiasta kuullut.

Kiitos kuitenkin asiakaspalvelun puolelle niille henkilöille, joille soitin kotiin päästyäni, ja jotka hoitivat asian saman tien kuntoon.

2 kommenttia

Silkkaa tietoisesti tehtyä kieroilua. Voisi jopa sanoa selvä petos. Ei uskoisi, että Elisan kokoinen yritys tarvitsee tällaista toimintaa. Kannattaisi vaatia rahat takaisin tai ainakin osittaa rahallinen vahinko, johon syypää on pelkästään Elisa. Elisa voi tarkistaa , onko "mökkiliittymää" käytetty. Osittain omaa syytä on sopimuksen lukemattomuus, johon Elisa 100%sesti vetoaa (asianajajien neuvo).
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Voi ei, tosi ikävä kuulla tapahtuneesta. Pahoittelut nyt jälkikäteen omasta puolestani! Laitatko profiiliisi asiakasnumerosi, niin etsin asiakkuuden ja välitän sitä kautta palautteesi eteenpäin oikeille henkilöille. 🙂 Kiitos!

Osallistu keskusteluun