Asiakaspalaute

  • 19 syyskuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 397 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Hei,

Pientä palautetta asiakaspalvelusta teki mieli jättää, niin tänne tulin kirjoittamaan.

Ostin 1.3.2017 OnePlus 3T puhelimen Kuopion Elisa-kaupasta. Puhelin on toiminut tähän asti erinomaisesti, mutta nyt jostain syystä takakameran tarkennus ei enää toimi. Kävin kaupassa näyttämässä puhelinta, että saisiko takuuhuollon järjestettyä. Kaupassa todettiin kuitenkin, että huollon jono on n. 1 kk mittainen pienten ongelmien vuoksi. Suositeltiin, että otan itse OnePlussaan suoraan yhteyttä.

Alle päivässä sain järjestettyä OnePlussan kanssa huollon. UPS tulee hakemaan pian puhelimen kotiovelta huoltoon, kaikki täysin ilmaiseksi, jos vika todetaan takuun piikkiin. Kuitenkin toki OnePlus ei voi järjestää varapuhelinta minulle huollon ajaksi. Kävin Elisa-kaupassa uudelleen kysymässä, pystytäänkö siellä auttamaan minua asiassa. Ei voida, koska huolto ei mene Elisan kautta.

Tilanne siis on niin, että Elisalla on minulle tarjota jäätävän pitkä huoltojono, eikä millään tavalla varapuhelinta. Kai nämä ovat niitä tilanteita, jotka palautuvat mieleen uutta laitetta hankkiessa sekä operaattoria valitessa. Tai kun kaverit kysyvät mielipiteitä operaattoreista.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Moi LauriR ja kiitos palautteesta!

Ikävä kuulla, ettei huoltoon toimitus ole sujunut toivotulla tavalla. Laitteiden takuuhuollot menevät aina valmistajan määrittämän prosessin mukaan, joka OnePlussan kohdalla tarkoittaa joko itse huoltoon toimittamista tai viemällä luuri myymälään, joka toimittaa eteenpäin huollettavaksi. Jos ilmoittelet vielä myymälässä asioinnin päivämäärät, niin saisin välitettyä palautteesi eteenpäin oikealle taholle?
Hei,

Asiointipäivämäärät ovat 18. sekä 19.9.2017.

Osallistu keskusteluun