Asiakaspalaute


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 4 kommenttia
Sain viestin elisalta että nyt tarjouksessa 4.11 asti Galaxy S9+ 599e ja kaupan päälle 199e arvoiset IconX kuulokkeet,varaamme tarjouksen sinulle 4.11 asti. Tilasin tarjouksen mutta kappas kun puhelimia ei olekaan varastossa ollenkaan,toimitetaan ku saapuvat valmistajalta. Kuuloke tarjous kun taas pitäisi hyödyntää Samsungin sovelluksesta 11.11 mennessä mutta sitä ei voi tehdä ilman puhelimen imei koodia eli toisinsanoen kuulokkeita et tule saamaan. Tulee hieman huijattu olo kun lähetetään tarjouksia tuotteista mitä ei ole varastossa ja asiakaspalvelussa vaan todetaan että ei voi mitään,pahoittelen. Tarjouksen saatuani tuli tunne että Elisa välittään minusta asiakkaana mutta ei enää,nyt lähinnä mietin että mille firmalle siirtäisi palvelut tulevaisuudessa.

11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Enpä nyt muista, että tuleeko nuo Samsungin puhelimet ALSO Finlandin vai F9 Distributionin kautta. Niin tai näin, molemmat tukkurit toimittavat tilauksia hyvinkin nopealla aikataululla, mikäli heillä on tavaraa varastossa.

Mikäli Elisa on tehnyt noista tilauksen viime viikon puolella, voi uusi erä puhelimia saapua heidän varastoonsa lähipäivinä. Elisalta taas lähtee toimituksia asiakkaille myöskin hyvin ripeästi. Itse tilasin taannoin S9:n ja se oli Postista noudettavissa seuraavana päivänä, tilauksesta ei ehtinyt kulua edes kokonaista vuorokautta.

On siis täysin mahdollista, että ehdit vielä hyödyntämään tuon tarjouksen. Kaikki riippuu siitä, saako tukkuri toimitettua laitteita lisää siten, että ne ehtivät sinulle määräaikaan mennessä.

Mitä sitten tuohon itse tarjoukseen ja tuotteiden saatavuuteen tulee.. Jälleenmyyjän pitäisi pystyä varmistamaan ennen tarjouksen alkamista, että tuotteita on varmasti saatavilla. Mitään järkyttävän suurta varastoa jälleenmyyjä ei voi kuitenkaan tuotteista pitää, mutta saatavuus tukkurilta tulee myös varmistaa, jotta tarjoustuotteita saadaan nopeasti lisää. Sitten tulee tuo tukkurin osuus kuvioihin mukaan. Tukkuri toimittaa noita laitteita myös muille jälleenmyyjille, ei pelkästään Elisalle. Jos muutkin jälleenmyyjät tilaavat tuotteita sopivasti, voi tukkurille tulla hetkellisesti tilanne, jossa he eivät voi toimittaa tilauksia tavalliseen tapaan. Kolmantena pyöränä tässä kuviossa on Posti, joka toimittaa lähetykset tukkurilta jälleenmyyjälle. Vaikka tukkuri saisikin tilaukset matkaan nopeasti, voi Postin osalta tulla mutkia matkaan. Tilauksissa käytetään poikkeuksetta ns. Business Day -tapaa, eli tuotteet pitäisi jakaa vastaanottajalle seuraavana arkipäivänä. Aina ei näin kuitenkaan käy vaan toimituksessa saattaa kestää pidempään.

En siis suosittele nuolaisemaan vielä tässä vaiheessa. Tässä on vielä monta päivää ennen kuin tuo tarjouksen määräaika menee umpeen. Paketti voi hyvinkin ehtiä perille ajoissa ja saat tuon tarjouksen hyödynnettyä myös kuulokkeiden osalta.
Katsoinpa huvikseni dna:n ja Telia:n sivuilta samaa puhelinta niin hyvin näyttää olevan varastossa. Eli vain Elisalta loppu. Ihmettelen vain että miksi tehdään kamppanja laitteista mitä ei ole riittävästi varastossa? Etenkin kun kamppanja ei ollut kuin kolmen päivän mittainen ja tilasin puhelimen jo toisena päivänä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ruonaj kirjoitti:

Katsoinpa huvikseni dna:n ja Telia:n sivuilta samaa puhelinta niin hyvin näyttää olevan varastossa. Eli vain Elisalta loppu. Ihmettelen vain että miksi tehdään kamppanja laitteista mitä ei ole riittävästi varastossa? Etenkin kun kamppanja ei ollut kuin kolmen päivän mittainen ja tilasin puhelimen jo toisena päivänä.



Tähän tilanteeseen voi vaikuttaa se, että kilpailijoilla ei ole vastaavaa kampanjaa käynnissä. Täten heiltä löytyy puhelinta varastosta Elisaa paremmin.

Tuotteet toimitetaan asiakkaille tilausten mukaan. Ensimmäisenä tilanneet saavat laitteensa nopeiten. Viime tipassa tilanneet saavat laitteensa myöhemmin ja tällöin on olemassa iso riski siitä, että tuote ei saavu ajoissa.

Hyvät kampanjat saavat aina varastot hupenemaan nopeammin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Sinulla on aina oikeus purkaa kauppa syytä kertomatta, jos et ole toimitukseen, saatavuuteen tms. tyytyväinen, toimittajia tavaroilla on muitakin ja kampanjatkin vaihtelee.

Saat tietoa toimituksista asiakaspalvelusta.

Nyt soi Eminem ft. Rihanna - Love The Way You Lie (Nik Fish Hard Remix).
Pointti oli nyt että miksi tehdä kamppanja mihin ei riitä tuotteet? ja sitten vielä mainostetaan että saat kalliit kuulokkeet kaupan päälle jos tilaat mutta kun saat puhelimen niin kuulokekampanja meni jo. Ja asiakaspalvelu vastaa vaan että pahoittelen... kysyin että mites sitten tuo perus s9 kun kampanjassa oli s9+... noh se olisi sitten 749e... mitä?
mitäs jos mä tekisin kampanjan että saat kukkaruukun viidellä eurolla ja kaupan päälle kultaharkon mutta sen harkon saa vasta ruukun saavuttua. Ja harkko pitää tilata 11.11.2018 mennessä. mutta toimitan sen kukkaruukun vasta 12.11.2018. Pahoittelen.
Mulle kävi sama juttu. Sain tänään vastauksen että puhelimia tulee heidän varastoon 9.11. Päivä on perjantai joten tuskin saan Matkahuollon kautta puhelinta sunnuntaihin 11.11 mennessä jolloin viimeinen tarjouksen rekisteröintipäivä. Harmittaa kun esim. Telian kautta olisi ollut sama kuuloketarjous, mutta nyt myöhäistä kun kampanja päättyi 4.11. Ajattelin kysäistä mitä mieltä kuluttaja-asiamies on tälläisestä Elisan kampanjasta....
No mulle ne ei ole edes vastannut että milloinkohan olisi puhelin toimitettavissa. Ei mua sinänsä sen puhelimen odottelu haittaa mutta miksi mainostaa jotain mihin ei pysty. No mä perun koko homman jos ne ei saa niitä kuulokkeita toimitettua. ja en ole ainoa joka on tähän samaan langennut
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Eipä tuossa mitään hätää noiden kuulokkeiden osalta ole jos nyt kävisi niin ikävästi että puhelinta ei saada kampanja-aikana toimitettua asiakkaalle saatavuushaasteiden vuoksi 🙂 Tuosta löytyy ihan https://www.samsung.com/fi/offer/online/s9-note9-iconx/faq/ sivulta kohta 13:
"13. En ole saanut puhelintani, koska se oli loppunut varastosta. Rekisteröintisivu on nyt suljettu.
V: Ota yhteyttä tukeemme: support@veddesta-distribution.se. Sinulta pyydetään tositetta siitä, että olet tehnyt ostoksesi kampanjajakson aikana."

Eli tuonne sähköpostilla kuittia jos kamppis on jo mennyt kiinni niin onnistuu kyllä 🙂
Sain hyvä tiedon Elisalta asiaan liittyen:

Hei, pahoittelemme Samsung Galaxy S9+ -puhelimesi lähetyksen viivästymistä. Tämän hetkisen tiedon mukaan pystymme lähettämään laitteesi 9.11.2018, joten olemme pidentäneet kampanja-aikaa tilauksellesi. Saat lunastettua langattomat Gear IconX -kuulokkeet Samsung Members -sovelluksella kahden viikon sisällä puhelimen lähetyksestä. Saat vielä erillisen tekstiviestin, kun laite on lähetetty meiltä. T. Elisa
Olisi kiva tietää, että onko joku saanut tästä kampanjasta tilattuja puhelimia? Näyttää aina viikko viikolta siirtyvän Elisan toimitus. Tänään ilmoittavat taas, että saavat 23.11. tilaamani puhelimen varastoon. Ihmeellistä, että näitä on muilla myynnissä, mutta Elisa ei saa tuotetta.

Osallistu keskusteluun