Asiakaspalaute


Sain tänään (26.11.) todella töykeää palvelua Itiksen Elisa shopissa klo 17.30. Vaalea naismyyjä n. 40-50 v opasti nuorta miesmyyjää kun olin palauttamassa rikki mennyttä tietokonetta. Oli tosi äkäinen, ei pahoitellut pitkää huoltoaikaa, sanoi ensin että huoltoon toimittaminen shopista kestää muutaman viikon sitten että koko prosess kestää muutaman viikon. Kun totesin, että on ikävää ettei minulla ole tietokonetta käytössä vaikka maksan osamaksua tältäkin ajalta, nainen reagoi: niin maksat. Oli ylimielinen ja töykeä, en enää halua tilata mitään laitteita Elisan kautta. Olen pitkäaikainen asiakas, dna alkaa houkutella

4 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki
Hei Maija1980 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Onpa kurja kuulla että olet saanut töykeää palvelua myymälässä 😞 Tämän keskustelupalstan kautta ei palaute mene kovinkaan varmasti perille, joten mielelläni ottaisin lisää tietoja tapahtumasta niin saataisiin palaute välitettyä myymälään saakka. Voit laittaa meille ylläpidolle yksityisviestiä ja esimerkiksi Facebookin yksityisviestillä onnistuu 🙂 http://m.me/elisasuomi
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Aina voi keskustella myös myymäläpäälikön kanssa myymälässä mulla on hyviä kokemuksia pääosin myymäläpääliköistä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
En ole Elisalla töissä, enkä täten myöskään sen enempää Elisaa puolustele tässä asiassa.

Jokainen asiakas kokee aina asiakaspalvelutilanteen omalta kantiltaan. Henkilökunnan huono, epäasiallinen/-ystävällinen tai muuten tökerö käytös on aina ikävää ja valitettavaa ko. yrityksen kohdalla ja jättää helposti asiakkaalle pahan maun suuhun.

Mitä sitten tuohon vikaantuneeseen laitteeseen tulee.. Elisa ei voi vaikuttaa siihen, kuinka kauan kone huoltoreissullaan viipyy. Todelliseen huoltoaikaan vaikuttaa matka-aikojen lisäksi koneessa olevan vian laatu, kuinka tarkka vikakuvaus on annettu, huollossa oleva jono (laitteet korjataan saapumisjärjestyksessä) sekä huollon varaosatilanne. Sama sääntö pätee myös muihin jälleenmyyjiin, oli se sitten DNA, Telia, Power tai K-Citymarket. Tuo kolme viikkoa on aika rohkeasti luvattu, mutta hyvin lähellä keskivertoa huoltoaikaa matkat mukaanluettuina.

Osamaksulla ostetuissa laitteissa laskutus pyörii tappavan tasaiseen tahtiin, vaikka laitteeseen tulisi huoltoa vaativa tekninen vika. Laskutusta harvemmin saa keskeytettyä sen takia, että kone on ollut kuukauden huollossa. Tässäkin sama toimintamalli pätee kaikkien jälleenmyyjien osalta ainakin yleisellä tasolla.

Rikkoutuneen tuotteen osalta asiakas saa siis samanlaisen vastauksen kaikkialta riippumatta siitä, mistä tuote on ostettu. Mikäli tuote on huollettavaksi tuotteeksi luokiteltu, jälleenmyyjät huollattavat laitteen lähes poikkeuksetta. Se, minkälaista palvelua asiakas saa tuodessaan laitteen huoltoon onkin sitten ihan eri tarina.
Käyttäjätaso 3
Hei Maija1980, ja pahoitteluni, että olet kokenut myymälän palvelun heikkona. Vastaan Elisan asiakaspalvelusta myös myymälöissä, joten nappaan tämän palautteesi tästä. Varmistan, että se käsitellään meille oikeiden tahojen kanssa. Mitä tulee laitteeseen ja laskutuksen, jos laitat meille lisätietoja yksityisviestillä aiemman ohjeen mukaan, niin katsotaan tilannetta tarkemmin!

Osallistu keskusteluun