Vastattu

Asiakaspalaute huoltoon ohjaamisesta ja puhelinnumeroista

  • 15 tammikuu 2018
  • 4 kommenttia
  • 425 katselukerrat

Hei,

Soitin tänään 15.1.2018 asiakaspalveluun, koska tarvitsin apua konsolin kanssa.
Ensin 5min päästä vastasi nuori neito, joka siirsi puhelun hänen kolleegalleen. Odotin tämän kolleegan vastausta 30minuuttia! Sain vastaukseksi puhelinnumeron ja huollon aukiolo ajan (klo 19:00 asti) mutta numero oli VÄÄRIN.
Jouduin soittamaan uudestaan asiakaspalveluun, jossa vastasi uusi nuori neito joka kertoi uudestaan puhelinnumeron, tällä kertaa oikein.
Soitin huoltoon jossa vastattiin Englanniksi, sanoin haluavani palvelua suomenkielellä ja hän antoi numeron sinne.
Huolto suomenkielellä oli jo KIINNI.
Mitä ihmettä tyypit?
A. Antakaa jo ensimmäisille vastaajille kaikki tiedot ja puhelinnumerot minne asiakkaan pitää soittaa ja varmistakaa millä kielellä asiakas haluaa asioida. Ettei tarvitsis jonottaa 30min pelkän puhelinnumeron takia!
B. Kirjottakaa nämä numerot myös nettiin asiakkaille nähtäviksi/edes huollon nimi että voisin itse etsiä yhteystiedot.

Terveisin
10 vuotta Elisaa käyttänyt eikä KOSKAAN ole näin pompoteltu. 😠
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 16 tammikuu 2018, 11:43

Pahoittelut tapahtuneesta. Käydään nuo meidän numerot läpi, jotta jatkossa vältytään vastaavalta tilanteelta.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 2
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/laitteiden-huolto/ ja kyseisestä "Televisiot ja pelikonsolit" kohta. Löytyy hakusanalla Playstation https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ linkistä. Mutta kyllä olet oikeassa, pitäisi numerot olla tiedossa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Ihan kuin provikka palkalla ois joku töissä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Lisäksi tuolta puuttuu Xboxin tuotetuen yhteystiedot kokonaan.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Pahoittelut tapahtuneesta. Käydään nuo meidän numerot läpi, jotta jatkossa vältytään vastaavalta tilanteelta.

Osallistu keskusteluun