Vastattu

Asiakaspalaute Saunalahti

  • 5 huhtikuu 2015
  • 10 kommenttia
  • 1902 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Päätimpä antaa palautetta kuluneesta viidestä vuodesta.

Osapuilleen kaikki on pelannut erittäin hyvin, asiakaspalvelun kanssa asioiminen on joka kerta tuottanut tulosta.

Ja etenkin omassa saunalahdessa oleva viestitys asiakaspalvelun kanssa toiminut loistavasti,

joskus jopa soittavat vastaukset suoraan jolloin jää liiallinen kirjeenvaihto pois.

Toivottavasti tuo viestipalvelu pysyy jatkossakin meidän palveluna.

Esim 2014 kesällä olin kuukauden Thaimaassa ja hukkasin Saunalahden sim kortin

ja tarvitsi kysellä neuvoja ennen kuin teki mitään kortin sulkuja.

Eikä tullut mieleenkään soittaa Thai liittymällä suomeen asiakaspalveluun :smileycheesy:

Eikä omalla kohdalla ole ollut suurempia ongelmia puhe-, taikka nettiyhteyksien kanssa.

Laitteistovikojahan sattuu jokaiselle, mutta niidenkin kanssa  on pärjännyt ja jos on joutunut

kärsimään pidempiä aikoja toimimattomuuden kanssa niin omalla kohallani se on hyvitetty.

Ainut mihin pitäisi saada pientä petrausta on Elisa Shopitit joissa useimmiten on joutunut jonottamaan

älyttömän kauan.

Kokonaisarvosanaksi minulta tulee 9+

Toivottavasti asiakaspalvelu jatkuu samanlaisena, ellei jopa parempana jokaiselle asiakkaalle.

Jokainen asiakas on tärkeä. 🙂
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattimies 24 lokakuu 2015, 19:11

  • Soittelinkin sinulle tämän tiimoilta äsken ja tehtiin nyt tuo muutos. 🙂 Pahoittelut vielä, että takaisinsoittoa ei kuulunut.
  • Katso alkuperäinen viesti

    10 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Kiitos paljon palautteesta! 🙂 Uskoisin että viestipalvelu pysyy kyllä. Se on sitten vielä vähän epäselvää, että onko se pakko tuoda Omaelisan puolelle suoraan vanhasta systeemistä. Netin kautta tehtävä asiakaspalvelu varsinkin on kehittynyt reippaasti meilläkin viimeisinä vuosina. Aina löytyy petrattavaa tekemisessä siltikin!
  • Käyttäjätaso 2
    Itse käyn päivittäin omassa saunlahdessa ja mielestäni se on aika toimiva. Kauhulla odotan millainen yhdistetystä "omasta" tulee 🙂
    Käyttäjätaso 3
    Tässä ketjussa oli myönteistä palautetta. 

    Vaan nyt kerron hiukan kielteisempää suuntaa.

    Pitäisi saada uusi SIM-kortti aktivoitua. Itsepalveluna se ei onnistu kun on multisim käytössä. Siis soittamaan asiakaspalveluun.

    Hyvällisen odotuksen jälkeen "portsari" vastaa ja kerrottuani asian kertoo sen minkä jo tiedänkin että aktivointi onnistuu vain asiakaspalvelussa. Ja kun jono kuulemma on pitkä niin jätän soittopyynnön jotta soittavat minulle kun muilta kiireiltään ehtivät. Torstaina soittelin ja lupasi että takaisin soitto tulee tänään tai huomenna eli siis viimeistään perjantaina. Nyt eletään lauantai-iltaa ja vielä ei ole kuulunut soittoa. Soitinpa itse uudestaan asiakaspalvelunumeroon kuullakseni että asiakaspalvelu on suljettu, tervetuloa taas arkipäivänä jonoon. Vaikeaa on yksi sim-kortin aktivointi, vaan joutaahan tuo kakkospuhelin vielä joutilaana olemaan.

    -VJ-
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Soittelinkin sinulle tämän tiimoilta äsken ja tehtiin nyt tuo muutos. 🙂 Pahoittelut vielä, että takaisinsoittoa ei kuulunut.
  • Käyttäjätaso 3
    Kiitos Ammattimiehelle, olit nimimerkkisi arvoinen. Sim tuli aktivoiduksi.

    Mielenkiintoisena havaintona operaattoripalstoista (Saunalahti/Elisa ... Sonera) olen ollut huomaavinani että toiminnat ovat kummassakin muuttuneet ja täsmälleen päinvastaiseen suuntaan.

    Aiemmin Soneran palstalla sai hoidettua minkä tahansa asiakkuuteen liittyvän jutun kivuttomasti, nopeasti ja ammattitaitoisesti. Nyt siellä ei tehdä mitään asiakastietoja vaativaa asiaa vaan kehotetaan laittamaan Facebook-viestiä. (Kuinkahan Facebookista edes laitetaan yksityisviestiä kännykkäsovelluksesta, on minulla vielä asia perehtymättä)

    Saunalahden palsta oli alkuaikoina todellinen asiakaspalsta, jossa asiakkaat keskustelivat keskenään ja yhtiön väki ei juuri kirjoitellut P Lehteä lukuunottamatta. Nyt taas tämän palstan kautta asiat hoituvat kun asiakaspalvelu ei oikein (kauniisti sanottuna) ole aina samalla karttalehdellä asiakkaan kanssa.

    Minä kannatan enemmän tällaista monipuolisesti toimivaa palstaa, tyhjää voin jauhaa - jos haluan - vaikka Suoli24:n sivuilla.
    Käyttäjätaso 4
    Lisätään tähän;

    laitoin vikarin, kun netin nopeus on pudonnut ADSL:n alkuaikojen nopeuksiin, siis niihin jolloin yleisin oli joko 1/1 tai 2/1 ja 8/1 vasta testeissä (ja unelmissa xD)

    Tuli katottua sposti ja kappas, vastaus oli tullut jo puolisen tuntia vikarin jälkeen. Keskenhän tää on vielä mutta esimerkillisen nopea vastaus näin viikonloppuna. Vaikka selvitys on kesken ja oletettavasti venyy ainakin alkuviikkoon (tiedä miten teillä on asentajat sun muut töissä viikonloppuisin) jäi hyvä mieli. Eikä ole ensimmäinen kerta, oon aiemminkin jossain langassa sanonu, että kyllä sauniksen/elisan kanssa saa sovittua. (Vaikka mä joskus rutisen äänekkäämmin kuin eilinen kaalilaatikko huussissa..)

    EDIT; ja pah, sehän oli 512/512 yhteys mikä mullakin oli ISDN:n jälkeen 😃
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    Komppaan tässä @-VJ- :tä. Vuosien varrella tästä palstasta muotoutunut myös asiakkaan asioita hoitava foorumi. En tiedä kenen ansiosta, mutta annan kiitokset ainakin @Norris Hän voinee jakaa kiitoksia eteenpäin.
    Hei,

    Haluaisin antaa palautetta Elisalle. Oli todella mukavaa, että unohtuneesta laskusta laitettiin minulle kohtelias kysely tekstiviestitse. En tiedä missä vaiheessa olen laskun poistanut sähköpostista mutta oli joka tapauksessa jäänyt maksamatta, enkä olisi sitä ennen karhukirjettä edes huomannut. Niinpä minusta oli hienoa, että Elisa varmisti onko lasku saapunut perille ja infosi vielä miten voin maksaa laskun, jos alkuperäinen hukkunut jonnekin. Kiitos tästä ominaisuudesta! Toimii ja tulee välillä tarpeeseen 🙂
    Eilen 13.8 avattu elämäni ensimmäinen saunalahden / elisan liittymä.
    Aika paljon operaattoreiden kans tekemisissä työ- ja yksityis asioissa.
    Lähtökohtasesti aina operaattoreihin yhteydessä niskakarvat pystössä.
    Joko odottaa jotain työhönsä kyllästynyttä koululaista tai jotain vastaavaa
    asiakaspalvelijaa.

    Mutta super isot kiitokset teidän Chat Katrille oli kiva asioida 🙂
    Käyttäjätaso 3
    Eilen 13.8 avattu elämäni ensimmäinen saunalahden / elisan liittymä.
    Aika paljon operaattoreiden kans tekemisissä työ- ja yksityis asioissa.
    Lähtökohtasesti aina operaattoreihin yhteydessä niskakarvat pystössä.
    Joko odottaa jotain työhönsä kyllästynyttä koululaista tai jotain vastaavaa
    asiakaspalvelijaa.

    Mutta super isot kiitokset teidän Chat Katrille oli kiva asioida :)


    Mukava kuulla että hommat hoituivat mukavasti chatin kautta 🙂

    Osallistu keskusteluun