Vastattu

Asiakaspalvelu

  • 8 tammikuu 2017
  • 10 kommenttia
  • 1043 katselukerrat

Kyllä on surkeaa Elisan asiakaspalvelu.Ei voi jättää sähköpostia enää,koska poistettu käytöstä.Miten yli 80 vuotiaiden vuodepotilaiden liittymäasioita pystyy hoitamaan,kun ei heillä ole hallussa omaelisat?Liikkeessä ei myöskään hoideta esim.iäkkäiden vanhempien liittymäasioita.Puhelinasiakaspalvelu rahastusta.Kummaa on touhu!!!!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 8 tammikuu 2017, 21:35

Itseasiassa soitto Elisan asiakaspalveluun maksaa ainoastaan paikallisverkkomaksun / paikallispuhelinmaksun verran. Eli ei se sen kummempaa rahastusta ole. Oma Guru on asia erikseen.
Katso alkuperäinen viesti

10 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Itseasiassa soitto Elisan asiakaspalveluun maksaa ainoastaan paikallisverkkomaksun / paikallispuhelinmaksun verran. Eli ei se sen kummempaa rahastusta ole. Oma Guru on asia erikseen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Täältä löytyy vaikka millaisia vaihtoehtoja:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Sähköposti on oman henkilökohtaisen kokemukseni mukaan huonoin ja hankalin tapa hoitaa asioita. Ilmainen se toki on, kuten myös muutama muukin yhteydenottotapa. 🙂
Käyttäjätaso 7
Sähköposti on oman henkilökohtaisen kokemukseni mukaan huonoin ja hankalin tapa hoitaa asioita.
Ja moni on sitä mieltä että sähköposti on hyvä tapa hoitaa asioita. Omasta mielestäni se on hyvä tapa, kunhan kumpikin osapuoli keskittyy viestiensä laadintaan.

Jossain tapauksessa sähköpostiviestinnän ongelma on se, että avuntarvitsija ei muotoile kysymystään kunnolla eikä anna riittäviä perustietoja -> joudutaan kyselemään tarkennusta. Mutta valitettavan usein ongelma on toisin päin: huolella laaditun viestin kysymyksiin vastataan epämääräisesti ja vain ensimmäiseen (tai viimeiseen) kysymykseen.

Joka tapauksessa olisi suotavaa, että yrityksellä olisi tarjota sähköpostiosoite, johon voisi lähettää keskustelunaloitteen. Tarvittaessa siitä voi sitten siirtyä vaikkapa puheluun, jos tilanne niin vaatii.

Tai vähintäänkin sen yhteydenottolomakkeen linkkifontin voisi muuttaa näkyväksi.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Sähköposti on oman henkilökohtaisen kokemukseni mukaan huonoin ja hankalin tapa hoitaa asioita.
Ja moni on sitä mieltä että sähköposti on hyvä tapa hoitaa asioita. Omasta mielestäni se on hyvä tapa, kunhan kumpikin osapuoli keskittyy viestiensä laadintaan.

Jossain tapauksessa sähköpostiviestinnän ongelma on se, että avuntarvitsija ei muotoile kysymystään kunnolla eikä anna riittäviä perustietoja -> joudutaan kyselemään tarkennusta. Mutta valitettavan usein ongelma on toisin päin: huolella laaditun viestin kysymyksiin vastataan epämääräisesti ja vain ensimmäiseen (tai viimeiseen) kysymykseen.

Tämä. Itse laadin sähköpostit ja muutkin yhteydenotot yleensä sen verran huolella ja ajatuksella niin toivoisin, että niihin vastauksiin panostetaan yhtä huolella. Toki monesti tämän vuoksi ne venyy pidemmiksi kun yrittää mahdollisimman tarkasti kertoa tilanteen ja tapahtumat sekä omat toimet. Silloin on kuin isku vasten kasvoja kun vastauksena tulee ehkä yhteen kysymykseen vastaus ja sekin ympäripyöreänä tai ihan muunlaisena mitä kysymyksellä on tarkoittanut. Terveiset ja päivänjatkot on pidempi kuin itse vastaus :D

Tämä siis yleisellä tasolla, nyt ei ollut suunnattu vain elisaan.
Kyllä on surkeaa Elisan asiakaspalvelu.Ei voi jättää sähköpostia enää,koska poistettu käytöstä.Miten yli 80 vuotiaiden vuodepotilaiden liittymäasioita pystyy hoitamaan,kun ei heillä ole hallussa omaelisat?Liikkeessä ei myöskään hoideta esim.iäkkäiden vanhempien liittymäasioita.Puhelinasiakaspalvelu rahastusta.Kummaa on touhu!!!!

Eiköhän tässä ole paikallaan vanhempien asioiden hoitaminen valtakirjalla. Ei se Elisa tule vuodepotilaan luo hoitamaan asioita. Kyllä sen on tehtävä jälkikasvun ja jos ei jälkikasvua ole, niin siihen löytyy virallistakin apua.
Mä sain myös niin huonoa palvelua että siirsin puhelinliittymäni Soneralle. Kukaan ei tierä mistään mittään. Soita ja kirjoita sinne ja tänne ja tuonne jos on joku ongelma. Kiitos mulle riitti Elisa.
Ennen täällä homma pelasi mutta nyt näköjään on tullut uudet tuulet ja asiakkaat äänestävät jaloillaan.
Mullakin kaksi tuttavaa lähti Soneralle ja yksi meni Moi operaattorille.

Harmittaa että Saunalahti sotkeutui tällaiseen. Saunalahtea jäin kaipaamaan.

Tämä. Itse laadin sähköpostit ja muutkin yhteydenotot yleensä sen verran huolella ja ajatuksella niin toivoisin, että niihin vastauksiin panostetaan yhtä huolella. Toki monesti tämän vuoksi ne venyy pidemmiksi kun yrittää mahdollisimman tarkasti kertoa tilanteen ja tapahtumat sekä omat toimet. Silloin on kuin isku vasten kasvoja kun vastauksena tulee ehkä yhteen kysymykseen vastaus ja sekin ympäripyöreänä tai ihan muunlaisena mitä kysymyksellä on tarkoittanut. Terveiset ja päivänjatkot on pidempi kuin itse vastaus :D
Tämä siis yleisellä tasolla, nyt ei ollut suunnattu vain elisaan.


On helppoa mutta ei järkevää huiskaista vastaus alle 15 s:
Olin ostamassa pöytäPCtä ja olin ottanut selvää jo etukäteen eräästä verkkokaupasta tietyn koneen laajennettavuudesta, koska se oli yksi avainominaisuuksista. Sain erittäin huolella tehdyn vastauksen laajennuspaikoista ja muistakin ominaisuuksista kuten grafiikkakortista etc. Kone tuli ja kun huomasin, että laajennuspaikoille ei ole virransyöttöä*) - Kysyin uudella maililla, että mistä ottaa virran lisäkovalevyille. - Vastaus tuli ja se oli shokki. "ei konetta voi laajentaa". Punaisella kirjoittaen pyysin heitä sisäisesti päättämään, voiko vai eikö voi laajentaa konetta. No, päivän päästä tuli vastaus, että voi laajentaa.

😉 Täytyy rehellisesti myöntää maalaisuuteni tietotekniikassa. Se puuttuva piuha oli SATA-kaapeli eikä virtakaapeli ja on normaali toimitustapa, että sitä ei ole valmiina.
Mä sain myös niin huonoa palvelua että siirsin puhelinliittymäni Soneralle. Kukaan ei tierä mistään mittään. Soita ja kirjoita sinne ja tänne ja tuonne jos on joku ongelma. Kiitos mulle riitti Elisa.
Ennen täällä homma pelasi mutta nyt näköjään on tullut uudet tuulet ja asiakkaat äänestävät jaloillaan.
Mullakin kaksi tuttavaa lähti Soneralle ja yksi meni Moi operaattorille.

Harmittaa että Saunalahti sotkeutui tällaiseen. Saunalahtea jäin kaipaamaan.


Oletko varma, että et mene ojasta allikkoon?
Olisiko mahdollista saada jotain esimerkkiä, vai onko tämä trolli?
Käyttäjätaso 7
Harmittaa että Saunalahti sotkeutui tällaiseen. Saunalahtea jäin kaipaamaan.
Oletko varma, että et mene ojasta allikkoon?
Olisiko mahdollista saada jotain esimerkkiä, vai onko tämä trolli?


Viimeisten viestien perusteella suurin ongelma näyttäisi olleen, että Elisa ei tahtonut antaa hänelle luottoa ilman vakuuksia.
Soneralle vaihdoin minäkin.

Osallistu keskusteluun