Vastattu

asiakaspalvelu chat

  • 3 maaliskuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 2609 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
  • Aktiivinen keskustelija
  • 80 kommenttia
Ei kauhean tärkeä kysymys mutta mielenkiinnosta pakko kysyä, että missähän mahtaa olla vika kun olisin tänään halunnut tallentaa chat keskusteluni asiakaspalvelun kanssa. Okei, painoin tallenna, virussuoja herjasi ponnahdusikkunoita, sallin ne ja kun siitä sitten eteenpäin niin tulikin vain teksti "

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

Your support ID is:......."
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaksuu 30 huhtikuu 2015, 12:09

Pahoittelut myöhäisestä kuittauksesta, mutta nyt tuo lokien tallennus pitäisi onnistua aina 🙂
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Meikä kysäisi tuosta, kun en osaa kyllä suoraan vastata 😃 Ite mietin, että johtuisko siitä, kun on varmaan suojattu se yhteys?
Käyttäjätaso 5
Siirretty sähköpostia koskeva keskustelu omaksi aiheekseen sähköposti-alueelle.
Käyttäjätaso 6
Pahoittelut myöhäisestä kuittauksesta, mutta nyt tuo lokien tallennus pitäisi onnistua aina 🙂

Osallistu keskusteluun