Vastattu

??Asiakaspalvelua??

  • 7 syyskuu 2019
  • 5 kommenttia
  • 721 katselukerrat

Hämmentyneen opettyneenä ihmetten tässä....
Miten on perusteltavissa se, ettei asiakas pysty soittamaan suoraan haluamaansa Elisa liikkeeseen tai se ettei asiakaspalvelusta edes yhdistetä puheluita liikkeeseen missä maksava asiakas olisi halukas tekemään ostoksiaan?
Sen sijaan puhelut menevät johonkin Elisan liikkeiden yhteiseen asiakaspalveluun?
Millä muota se on kenenkään edun mukaista, ettei Elisan ja Asiakkaan välinen realiaikainen tiedonsiiro toteudu.
Itse olisin menossa ostamaan puhelinta 100km ajomatkan päästä, koska kyseistä mallia ei ole muualta saatavissa.
Nyt kuitenkin asiakasoalvelun ollessa kiinni maanantaihin asti, en pysty mitenkään varmistamaan/tarkistamaan löytyykö ks.puhelinta vielä tämän tietyn liikkeen hyllystä!
Vaan Elisan Asiakaspalvelupolitiikan mukaan
ON minun AJETTAVA 200km:
A)
Joko täysin turhaan- kuulemaan että tuote on loppunut
TAI...
B)
Saadakseni haluamani puhelin.
HUOM!
*Näistä jälkimmäiseen vaihtoehtoon olen kyllä valmis!
*Ensimmäinen taas on mielestäni täysin kohtuuton- Muttei ilmeisestikään Elisan mielestä!!!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi 10 syyskuu 2019, 11:14

Hei @NOTEtoBE ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Yksittäisiin myymälöihin ei toden totta ole suoria puhelinnumeroita, sillä myymälöissä keskitytään palvelemaan paikanpäällä olevia asiakkaita.

Tämä on kuitenkin sinunkin tilanteessasi toki erityisen harmillista, mutta haluamme myymälöissä välttää sitä, että myyjät ovat takahuoneessa puhelimessa.

Onko tilanteesi vielä avoin tämän puhelimen osalta? Tarvittaessa voit laittaa @OmaYhteisö-tiimi 'lle viestiä, jos voimme olla avuksi 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Juu!!!
ASIAKAPADVELUA hyvinkin!
;^D
ASIAKASPALVELUA
ois tietty voinu olla laajemmin ymmärrettävä otsikko!
XD


Edit: korjattu otsikon kirjoitusvirhe.
-iesse
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Hei @NOTEtoBE ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Yksittäisiin myymälöihin ei toden totta ole suoria puhelinnumeroita, sillä myymälöissä keskitytään palvelemaan paikanpäällä olevia asiakkaita.

Tämä on kuitenkin sinunkin tilanteessasi toki erityisen harmillista, mutta haluamme myymälöissä välttää sitä, että myyjät ovat takahuoneessa puhelimessa.

Onko tilanteesi vielä avoin tämän puhelimen osalta? Tarvittaessa voit laittaa @OmaYhteisö-tiimi 'lle viestiä, jos voimme olla avuksi 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Tiedättekö mikä on maailman helpoin ratkaisu tähän?

Myymäläkohtaiset saldotiedot tuotteisiin Elisan verkkokauppaan!

Voisi katsoa jo kotosalla... onko DNA:n myymälässä sitä.


Muualla osataan, myös laajakaistoissa kiinteissä IPv6, ryhdistäytykää!

Joissakin tuotteissa Elisallakin tuo saatavuus on. Mutta jos tuotetta ei ole enää verkkokaupassa myynnissä, niin tietoapa ei löydy. DNA:n sivuilla aina lukee onko tuotetta pelkästään myymälässä ja kuinka paljon eli tämä on ns. Outlet-myynti. Edullisempaan hintaan.

Nyt soi Wildstylez - The Phantom Beat (Original Mix).
Käyttäjätaso 2
Kiitos @hpguru palautteesta, välitin sen eteenpäin josko tämmöinen onnistuisi tulevaisuudessa mahdollisesti meilläkin. 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Nyt tähän on saatu vastaus ja tällä erää ei ole tulossa toteutukseen. Pidämme kuitenkin tämän muutoksen mielessä :)

Osallistu keskusteluun