Vastattu

Asiakaspalvelun aukiolo ?

  • 25 kesäkuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 747 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
En nyt vannomaan mene,mut tuntuu että aspa ollu auki arkisin myöhempään kun klo 18. Onko nyt kyse kenties kesän ajasta vai ihan jatkuvasta muutoksesta. Hämäävää on jotenkin myös kellon aika ja lähes sama aika ajanvarauksella. Mistä aika varataan ylipäänsä??

Asiakaspalvelumme on suljettu. Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30. Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 26 kesäkuu 2019, 10:06

Moikka @Manipenni :)

Joo takaisinsoittoja tehdään tosiaan arkisin aina tuonne kello 20 saakka 🙂 Ja toki jos kuudenkin jälkeen vielä linjoilla porukkaa jonottaa niin kaikille asiakkaille kyllä vastaillaan 🙂 Ja onhan meidän Vikapalvelu avoinna 24/7 :)

Ajanvarauksen voi tehdä osoitteessa https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ tai sitten tuo sun laittama linkki ohjaa myös samalle sivulle 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Moikka @Manipenni :)

Joo takaisinsoittoja tehdään tosiaan arkisin aina tuonne kello 20 saakka 🙂 Ja toki jos kuudenkin jälkeen vielä linjoilla porukkaa jonottaa niin kaikille asiakkaille kyllä vastaillaan 🙂 Ja onhan meidän Vikapalvelu avoinna 24/7 :)

Ajanvarauksen voi tehdä osoitteessa https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ tai sitten tuo sun laittama linkki ohjaa myös samalle sivulle 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
pitää varmaan rampata vähän useemin täällä, mut ku kiire on kiire....;)
Hyvä että selkis.
Juu vikapalvelu ois varmaan vastannu, mut ei nyt ollu semmosta asiaa.
Testasin sitä "robobottia", vaan eihän se ymmärtäny, ku yritin toisen ihmisen asiaa kysellä, niin ja mulla on valtakirja kyllä sihen olemassa. Toisaalta en tiedä jos olisin sen toisen ihmisen syntymäajan laittanu siihen,kun se kysy, niin olisiko voinu tehdä muutoksia mielin määrin🤔
Se vasta metkaa olisi,jos pystyisi,koska sillonhan kuka tahansa voisi tehdä muutoksia liittymään.
Käyttäjätaso 3
Valtakirjaa ei chatbot tosiaan tunnista 🙂 moiset ovat sille täysin utopiaa. Nämä tapaukset hoidetaankin meillä tietoturvasyistä aina ihmisten kesken :)
Mikäli chatbotissa robotti tekee muutoksia, tunnistetaan asiakas aina. Ilman tunnistamista emme siis tee muutoksia :)
Ja se tapa, jolla asiakas tunnistetaan, vaihtelee hieman käyttötapauksesta riippuen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Juu...onneks vielä ihmisiä tarvitaan 😃 Pitääpä testata mitä se botti kyselee, jos laitan oikeen syntymäajan 😉 Vähän niinku kotikutonen tarkistustesti.

Osallistu keskusteluun