Skip to main content
Siis onko oikeasti nykyään asiakaspalvelu tehty näin vaikeaksi. Jos haluan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sähköisesti niin keinot on vain tehdä tunnus ja jossakin chatissa höpötellä. Miksi ihmeessä helppo ja nopea sähköposti on karsittu pois? Sama palautteen antaminen. Tämmönen joku joutava tunnus piti senkin takia tehdä mitä ei tarvi enää toista kertaa, että voi antaa palautetta.



Suoraan sanottuna asiakkaiden kiusaamista tehdä palautteen antaminen ja asioiden hoitaminen näin vaikeaksi.



Asiakaspalvelun sähköpostiosoitteet takaisin!
Kyllä meiltä toki muitakin sähköisiä kanavia löytyy chatin lisäksi, eri vaihtoehdot löytyvät yhteystieto-sivuiltamme 🙂 Sieltä löytyy myös sähköinen yhteydenottolomake, jolla voi halutessaan laittaa viestiä asiakaspalveluun. Sometiimikin vastailee Palstan lisäksi myös mm. Facebookin ja Twitterin puolella.
Kyllä meiltä toki muitakin sähköisiä kanavia löytyy chatin lisäksi, eri vaihtoehdot löytyvät yhteystieto-sivuiltamme 🙂 Sieltä löytyy myös sähköinen yhteydenottolomake, jolla voi halutessaan laittaa viestiä asiakaspalveluun. Sometiimikin vastailee Palstan lisäksi myös mm. Facebookin ja Twitterin puolella.

Ja kaikkia verkkoviestinnän mahdollisuuksia silmään pissien, ei tässäkään viestissä kerrottu, että tuota kaivattua sähköpostiosoitetta ei ole, eikä kerrottu suoraa linkkiä yhteystieto-sivulle, josta täytyy osata valita oikea vaihtoehto asiakaspalveluun ja josta täytyy valita sähköinen yhteydenottolomake, jotta saisi kirjoitettua asiansa.



Sähköpostiketju asian käsittelystä lienee liian painostava ELISAlle, siinä kun voi näyttää kiistatta mitä kukakin on kirjoittanut ja luvannut tai väittänyt.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/



Tuoltahan nuita vaihtoehtoja löytyy vino pino. Itse suosin perinteiseen tyyliin puhelinsoittoa kuin että kyttää jotain päätettä siinä toivossa, että joskus joku vastaa viesteihin takaisin. Joskus kun sattuupi koneella ähöttään valmiiksi, chat toiminto on ihan jees pikaiseen tiedon vaihtoon.
Hmm, Asiakaspalvelu toimii puhelinnumerossa 010 190 240, mutta asiakaspalvelu ei osaa selittää Elisa Viihteen kanavalistan sekoilemisen syytä ja a) kehoittaa kysymään Omagurulta 😞 (maksullinen lisäplavelu,eri firma vaikka Elisa sen omistaisikin) b) kehoittaa kirjoittamaan Palstalle :? c) tekee asiasta kyselyn, muttei tiedä milloin ja kuka sitä käsittelee 😛.