Kysymys

Asiakaspalvelun virheen korjaus

  • 19 lokakuu 2011
  • 4 kommenttia
  • 2297 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
  • Primusmaisteri
  • 651 kommenttia
Tilasin Tytön liittymään Motorola Defy puhelimen kesällä. Samalla sovimme aspan kanssa, että tytön liittymätyyppi ei vaihdu. No kun tänne kirjoittelen, niin vaihtuihan se kuitenkin. Olen nyt pyytänyt/vaatinut/ruinannut virheen korjaamista ja vanhan liittymätyypin palautusta. Se on kuulema mahdotonta koska kyseinen liittymä on poistunut. En voi ymmärtää, että asiakas joka on täysin syytön SL:n virheeseen syyllistetään/haukutaan/tölvitään aspan viesteillä.
Jos vanhan liittymän palautus on mahdotonta, niin haluan, että tyttäreni liittymä (on minun nimissä) irtisanotaan ja otan siihen liittymän mistä haluan.

Olen vuosi ollut SL:n asiakas ja ihmetellyt näitä haukkumisia, mutta kun tuota törkyä on itse saanut aspasa niskaansa ymmärrän ihmisten suuttumuksen. Ilmeisesti niitä viestejä ei kukaan esimies lue joita asaiakas kirjoittaa vaan ne kilpistyvät törkeästi käyttäytyvään aspaan.

Jos itse tekisin duunissa virheen, en ensimmäisenä alkaisi asiakasta syyllistämään.

Täytyypä sanoa HÄVETKÄÄ SL:n aspan porukka joka tuohon törkyyn olette syyllistyneet! Niin, mikä on törkyä on tietysti suhteellista.

Käsittämätöntä!!!!

4 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Tuli oikein tekstiviesti, että asiaa hoidetaan oma.saunalahden kautta. Mitään viestiä siellä ei ollut. Miksi on niin vaikeaa korjata Aspan tekema virhe. Aikanani ajoin linja-autoa ja jos olisin saanut sakot jostain syystä tuskin olisin asiakkaita haukkunut. Törkeää touhua tämä SL touhu. Mokaillaan ja pidetään asiakasta idioottina.
1. Liittymätyyppi vaihdettiin vaikka toisin oli sovittu
2. Aspan ihinen joka "korjasi" asian lupasi, että nykyinen liittymä on kuukausimaksuton
3. 2, kohta oli silkkaa valhetta, kuten myös yhteydenotto.

Onko kukaan oikeasti tietoinen mitä aspassa tehdään? Isoluuta voisi todella lakaista sitä jengiä.
Käyttäjätaso 2
Hei JKK,

pahoittelen saamaasi palvelua.

Tietenkään ei ole tarkoitus lähteä asiakasta syyllistämään. Tällaisista tapauksista menee ehdottomasti palautteet eteenpäin myös esimiehille.
Käyttäjätaso 2
Tämä asia on selvitetty. Vikaa molemmissa päissä. Anteeksi pyyntö omalta osaltani myös näin julkisesti.
Käyttäjätaso 2

Tämä asia on selvitetty. Vikaa molemmissa päissä. Anteeksi pyyntö omalta osaltani myös näin julkisesti.



Samoin!  🙂

Osallistu keskusteluun