Vastattu

Asiakkaiden vähättely!

  • 20 kesäkuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 1006 katselukerrat

Moi. Mikähän siinä on kun yrittää löytää osoitteen mihin voisi jättää palautetta toimimattomista tai sopimuksen vastaisista palveluista. Asiakaspalvelu joka on maksullista on ainut minkä löytää. En ymmärrä miksi minun pitää palautetta antaessa maksaa siitä että luvattu ja sovittu palvelu ei toimi?

Mutta kerronpa tarinan lyhyesti, joku puhelinkauppias soitti ja halusi päivittää mun nettitikun 4g versioon. Maksu pysyy samana ja toimii hyvin mun osoitteessa, kumpikaan ei toteutunut. Miten näin saa toimia? 

Hyvin on tämän kaltaiset pörssiyhtiöt lobannut suomen virkamiehet ja poliitikot kun voi toimia tällä tavalla. Asiakkaat on ilmeisesti operaattorin mielestä jotain aivottomia rahastettavaa karjaa? Kun ainut arvo on saada omistajille mahdollisimman suuret osingot niin ei siinä paljon paina asiakastyytyväisyys. Näin suomessa!

Minua säälittää henkilöt jotka tekee markkinointi työtä, myydä tuotetta minkä tietää että luvataan liikoja. Itse olen "vanhanliiton miehiä" en voisi työskennellä duunissa missä asiakkaita kohdellaan näin huonosti, pelkästään rahastus mielessä.

Eli jos menisin kauppaan ja ostaisin litran maitoa ja saan kaksi desiä sitä pidettäisiin petoksena mutta miksi vastaava tilanne operaattorien kanssa palvelujen tuottajana onkin jotain muuta, ei mitään vastuuta??? Moraali ja eettisyys on ilmeisesti ihan vieraita käsitteitä. Asiakaspalvelu saa ottaa yhteyttä. Kiitos!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hyvis 20 kesäkuu 2014, 13:55

Voit lähettää asiakaspalautteen OmaSaunalahden Viestit-osiosta -> klik

Tuo on siinä mielessä kätevä tapa, että sinulle jää järjestelmään näkyville Asiakaspalvelun kanssa käymäsi keskustelu kirjallisesti. Toki voit myös tulostaa keskustelun vaikka viesti kerrallaan. Tuo on myös paras tapa, mikäli haluat jossain vaiheessa olla asian tiimoilta yhteydessä Kuluttajaneuvontaan.

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Voit lähettää asiakaspalautteen OmaSaunalahden Viestit-osiosta -> klik

Tuo on siinä mielessä kätevä tapa, että sinulle jää järjestelmään näkyville Asiakaspalvelun kanssa käymäsi keskustelu kirjallisesti. Toki voit myös tulostaa keskustelun vaikka viesti kerrallaan. Tuo on myös paras tapa, mikäli haluat jossain vaiheessa olla asian tiimoilta yhteydessä Kuluttajaneuvontaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
useatpettyneet kirjoitti:.Eli jos menisin kauppaan ja ostaisin litran maitoa ja saan kaksi desiä sitä pidettäisiin petoksena mutta miksi vastaava tilanne operaattorien kanssa palvelujen tuottajana onkin jotain muuta, ei mitään vastuuta??? Moraali ja eettisyys on ilmeisesti ihan vieraita käsitteitä. Asiakaspalvelu saa ottaa yhteyttä. Kiitos!

Tarkoitatko, että nopeus ei ollut sitä mitä luvattiin. Vai oliko kk- maksu myös liian suuri ? Noilla mobiilineteillä voi päästä myyntipuheissa luvattuun nopeuteen, jos sattuu asumaan lähellä tukiasemaan, joka ei ol kovin kuormitettu. Jos näin onnellisesti käy, niin tässäkin tapauksessa nopeus vaihtelee muiden tukiaseman alueella olevien käyttäjien nettikäytön mukaan. Vain kiinteä nettiyhteys (ADLS/Kaapelimodeemi ja kuitu) antaa tasaisen nopeuden. Mainitsemista kuitu on ainoa jolla voidaan käytännössä päästä maksiminopeuteen. ADSL:ää hidastaa kuparin pituus tilaajan ja operaattorin keskittimen välillä ja kaapelimodeemissa. Nopeus vaihtelee taas yhtäaikaisten käyttäjien mukaan (koska koaksiaali TV-antennijohto on myös usean käyttäjän kesken jaettu siirtotie).

T: Tuokki
Käyttäjätaso 5
Hei useatpettyneet,

Tervetuloa Palstalle! Profiilitiedoissasi olevan säköpostiosoitteen perusteella löysin asiakastietosi. (Asiakasnumeroksi olit laittanut jonkin muun numeron, sillä ei tietoja löytynyt.)

Ainakin kotiosoitteesi kohdalla pitäisi olla erittäin hyvä LTE-kuuluvuus, eli 4G-verkkoa on saatavilla. Kannattaa kokeilla nettitikun asetuksista valita verkkotyypiksi "vain 4G", jolloin laite ei vaihtele 3G- ja 4G-verkkojen välillä. Voit kertoa myös tässä tarkemmin, millä tavoin palvelu ei toimi. On myös mahdollista laittaa viesti OmaSaunalahden kautta, tai soittaa häiriöilmoitus 010 190 230, vikapalvelu on auki 24 h/rvk, puhelu on vain perusverkkomaksun hintainen.

Päivitys liittymällesi on tehty viime vuoden heinäkuussa, silloin oli annettu alennettu hinta 6 kk ajaksi, minkä jälkeen veloitus on jatkunut normaalilla 4G-liittymän hinnalla.

Osallistu keskusteluun