Kysymys

Asiakspalvelun mokat

  • 22 syyskuu 2010
  • 18 kommenttia
  • 1545 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 6 kommenttia
Johan pomppas....tänään tuli 1553.32 e mobiililaajakaista lasku....

Vaihdoin 19.90 1M yhteyden 13.90e/kk 0-15M yhteyteen ja tässä on loppu tulos..
On jääny aika merkittävä tieto asiakspalvelu neidolta laittamatta tietoihin..nimittäin se kuukausi hinta!

18 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Eli tuo kiinteähintainen mobiililaajakaista ei näy liittymän tiedoissa lisäpalvelussa? Toivottavasti se on merkitty asiakasrekisteriin puhelun yhteydessä, muuten voi olla hankala todistaa....
ei..näkyy vaan kuukausihinta, joka on 0,0e/kk 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Johan pomppas....tänään tuli 1553.32 e mobiililaajakaista lasku....

Vaihdoin 19.90 1M yhteyden 13.90e/kk 0-15M yhteyteen ja tässä on loppu tulos..
On jääny aika merkittävä tieto asiakspalvelu neidolta laittamatta tietoihin..nimittäin se kuukausi hinta!



Vaihdoit....? Missä vaihdoit....?  Mustamäen torillako?.. 😉 vitsi vitsi.

Eli milloín, miten, missä...? Jäikö sinulle mustaa valkoisella. Toisaalta tuo 1M  onko se ollut voimassa vaihtoon asti? Onko se näkynyt omasaunassa aikaisemmin.
Monia tarkennuksia jos olisi voisi asiaa ehkä jotenkin aprikoida miten tulisi edetä
Puhelimessa, samalla kun soitin kuuluvuudesta. Ja asiakas palvelu suositteli nopeampaa yhteyttä tänne keski-suomeen. Hän sanoi että 0-15M on 13.90e/kk, 24kk sopparilla ja sanoin ottavani tämän.
Alla oli 1M yhteys 19.90e, ja luulin että on 24 kk sopimus mutta näin ei ollut...
Lähettivät multisim-kortin eivätkä muuta...
nyt katsoin oma.sivuilta niin
soppari on kyllä 24kk mutta ilman hintaa.
tuo lasku on ajalta 24.8-31.8..ja nyt tässä mietin että mitä mahtaa olla  kk lasku tulevaisuudessa.
jaha, uutta tietoa...
kysym kuuluu onko liittymät mokkula kohtasia?
muuton takia en ole saanut mokkulaa ja sen palauduttua sulkeneet datapalvelun..silti sim kortit toimii.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tuossa taitaa kyseessä olla oma mokasi (Osoitteenmuutosilmoitus) mutta silti kannattaa soittaa aspaan ja yrittää neuvotella.
Liittymä ei ole mokkulakohtainen mutta kai saunalla on tulkittu tilaus peruutetuksi jos/kun uusi mokkula palautunut noutamattomana.
Toisaalta vanha 1M sopimus pitäis olla edelleen voimassa jos uutta ei voitu toimittaa::: ::) ??? Luulisin... 8)

Osoitteenmuutos?  Miten simkortti osasi tulla uuteen osoitteeseen mutta ei saapumisilmoitus mokkulasta (jos sellainen olo sinulle lähetetty)
muutin sim kortin lähetyksen ja mokkulan välillä lähetyksen välillä..
ja tein kyllä heti osotteenmuutoksen...
Mikä ihmeen tulkinta tuo on....eikö olisi sitten oikein myös että kortit suljetaan.
Saunalahden sivuilla nimeomaan sanotaan että nettitikku tulee KAUPANPÄÄLLE..eli ei pitäis missään nimessä liittyä koko liittymään. Ja ensinnäkin minä otan 24kk sopimuksen...jos minulla ei ole oikeutta sitä sulkea niin ei saa olla saunalahdellakaan, jos laskuni maksan
Ja kun on jo käynyt selväksi että kyseiset liittymät myös toimivat muilla tikuilla. Ja näin myös sanottiin että mikä tahansa tikku käy.

Ja kaikista ärsyttävintä tässä on se että asiasta on ilmotettu mokkulan sms centeriin...eikä mitenkään muutoin.

Tuossa taitaa kyseessä olla oma mokasi (Osoitteenmuutosilmoitus) mutta silti kannattaa soittaa aspaan ja yrittää neuvotella.
Liittymä ei ole mokkulakohtainen mutta kai saunalla on tulkittu tilaus peruutetuksi jos/kun uusi mokkula palautunut noutamattomana.
Toisaalta vanha 1M sopimus pitäis olla edelleen voimassa jos uutta ei voitu toimittaa::: ::) ??? Luulisin... 8)

Osoitteenmuutos?  Miten simkortti osasi tulla uuteen osoitteeseen mutta ei saapumisilmoitus mokkulasta (jos sellainen olo sinulle lähetetty)

Ei välttämättä.
Mulla kiersi simmi vanhan osoitteen kautta mutta onneks huomasin tuon osoite härdellin sauniksella. Mulla oli siellä kaks osotetta. Soitin aspaan ja sanoin että korjatkaa se välittömästi koska tuon tikun saapuminen pitää kuitenkin kirjata, jonka vuoksi siinä saattaa tulla ongelmia. Ja tikku saapui niin kuin pitikin.
Olisin todennäköoisesti ollut samanlaisessa tilanteessa kuin aloittaja.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Täällä asiosta vai arvellaan tai kerrotaan miten itsellä on toiminut.
Saunalahden tulkinnat ja toimet nyt ovat mitä ovat, ei mitään selvää johdonmukaisuutta ja siksi asiat menee täällä arpomiseksi... 😮 8)

Soita suoraan aspaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tällä kertaa olen Option kanssa samaa mieltä 😉 siinä, että eipä tuo selviä kuin yhteydenotolla.

Pari asiaa tuli mieleen ihan yleisellä tasolla.
- Mikäli sinulla on samalle liittymälle kaksi toiminnassa olevaa SIM-korttia, siihen liittymään on kytketty MobiililaajakaistaPlus-lisäpalvelu. Tuohon lisäpalveluun sisältyy kaksi korttia ja tämä MultiSIM-lisäpalvelu poistuu käytöstä MobiililaajakaistaPlussan kanssa. Nettitikku ei sinänsä tähän vaikuta.
- Tuo kuukausimaksu sopimuslistassa on 0,0 euroa siihen saakka, kunnes kokonaisen kuukausimaksun laskuttaminen aloitetaan. Tässähän ensimmäiseltä kuukaudelta laskutetaan vain muutama päivä. Tämä tieto on Saunalahdelta pariin kertaan mainittu täällä Palstalla.

Täällä asiosta vai arvellaan tai kerrotaan miten itsellä on toiminut.
Saunalahden tulkinnat ja toimet nyt ovat mitä ovat, ei mitään selvää johdonmukaisuutta ja siksi asiat menee täällä arpomiseksi... 😮 8)

Soita suoraan aspaan.

Ja eikö saa?? Hitto mutta oot sää kyllä jannu.  ::)
Ne on mutta ei mulla oo ollu ongelmia koskaan. Kai mää oon sitten vaan niin fiksu.  ;D

Tästä asiasta olen kanssas samaa mieltä. Niin tein minäkin, vaikka täällä ei saakkaan kertoa miten itellä on toiminut.  😎
Jos ei missään sopimuksessa lue että jos tavara ei pääse perille niin ostettu palvelu katkastaan..niin sitä EI katkasta.
Eihän saunalahtikaan katkase jos vaikka sun yhteys ei toimi...syyttää vaan omaksi mokaksi (nähty tämä jo elisan kanssa).

noh, mä soitan assarille ja tarvittaessa pyydän esimiehen puhelimeen ja jos ei homma toimi niin sitten lähtee isopyörä liikenteeseen.
Nimittäin seuraava lasku tulee olemaan luokkaa 6000e ja risat päälle..ja mä en ihan sitä rupea maksamaan mukisematta.
Jos ei missään sopimuksessa lue että jos tavara ei pääse perille niin ostettu palvelu katkastaan..niin sitä EI katkasta. Eihän saunalahtikaan katkase jos vaikka sun yhteys ei toimi...syyttää vaan omaksi mokaksi (nähty tämä jo elisan kanssa).

noh, mä soitan assarille ja tarvittaessa pyydän esimiehen puhelimeen ja jos ei homma toimi niin sitten lähtee isopyörä liikenteeseen. Nimittäin seuraava lasku tulee olemaan luokkaa 6000e ja risat päälle..ja mä en ihan sitä rupea maksamaan mukisematta.


Ikävä kyllä emme pystyneet katsomaan asiaasi kuntoon saman tien, koska et ole antanut palsta-rekisteröinnin yhteydessä asiakas- ja/tai puhelinnumeroasi. Sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta tai oma.saunalahti.fi:n kautta. Toki voit olla yhteydessä myöskin puhelimen välityksellä asian korjaamiseksi.

/ panu
Asia hoidettu :)
40e typisty nämä laskut....
Hienoa että selvis.  😃
Käyttäjätaso 3

Asia hoidettu :)
40e typisty nämä laskut....



aika paljon jäi silti maksettavaa.. 1553.32 - 40 = 1513.32   😮
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Minä ymmärsin että hänelle jäi maksettavaksi 40 euroo joka tässä tapauksessa tuntuisi oikeudenmukaiselle ratkaisulle
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Minä taas ymmärsin samalla tavalla kuin peikko.  :o

Sinänsä sama, pääasia että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Osallistu keskusteluun