avoin lasku

  • 16 heinäkuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 592 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Maksoin heinäkuun laskun, mutta se jäi edelleen avoin lasku-tilaan oma elisassa. Tililtä raha kyllä lähti. Missähän vika? Aina ennen toiminut ok.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @Kros!

Maksoitko tuon laskun OmaElisan kautta vai perinteisesti verkkopankista? Mikäli maksoit perinteisesti verkkopankista, laskun kirjautumiseen menee yleensä 1-3 pankkipäivää. Tämän jälkeen laskun pitäisi siirtyä OmaElisassa maksettujen laskujen joukkoon automaattisesti. Jos maksoit laskun OmaElisan kautta, pitäisi tuon laskun hävitä avoimista laskuista heti.

Tuolla on tosin aiemminkin ollut tällaisia ongelmia, joissa laskut ovat jääneet syystä tai toisesta keikkumaan avoimien laskujen joukkoon, vaikka lasku olisi maksettu. Näissä tilanteissa kannattaa odottaa parisen päivää ja tarkkailla tilannetta. Mikäli lasku häviää avoimista laskuista, nou hätä. Jos ei häviä, kannattaa ottaa yhteyttä suoraan Elisan asiakaspalveluun.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @Kros ja tervetuloa OmaYhteisöön! Joskus noiden kanssa käy niin, että verkkopankista ei onnistuneesti palata OmaElisan puolelle jolloin tuo maksukuittaus ei tule sinne heti vaan siinä menee pari pankkipäivää että maksu näkyy suoritettuna. Mikäli lasku on ajallaan maksettu eikä välitöntä uhkaa liittymän sulkemisesta siten ole niin odottele rauhassa tuo pari päivää niin se näkyy maksettuna, mikäli taas uhka liittymän sulkemisesta on niin sitten toki laita meille vaikka Facebookin kautta viestiä ja maksutiedot niin saadaan tuo sulkeutuminen paussille hetkeksi 🙂

Osallistu keskusteluun