Edustukset, vastuullisuudet ja palautekanavat selkeästi näkyviin nettisivuillenne.

  • 22 maaliskuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 120 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 13 kommenttia
Ideani: Laittakaa Saunalahti-logo (ja muutkin edustuslogot) yhteydenottokanavineen näkyviin nettisivuillenne kaikkiin niihin palveluihin, jotka kunkin asioita hoitavat tai poistakaa tuo typerä sekoittava sanaleikkinne kokonaan myös myyntituotteistanne. Toinen, lähes kaikille nettisivustoille tarpeellinen asia on näyttää yläpalkissa hereillä olonne julkaisemalla pvm+klo-aika, jolloin selaajan mielenkiinto kohdistuu oikeasti koko ajan toimivaan nettisivuun, eikä unohtamaanne Internet-Archive -saastaan, joka vain lisääntyy.

Perusteluni havaintoineen: Yhteiskunnassamme valtaosa digiliittymiä käyttävistä ihmisistä syventyvät töihinsä, perheisiinsä, harrastuksiinsa niin paljon, että epäoleellisimpia ja turhimpia elämänhallinta-asioita on tietää Teidän logonne taakse piilotetut asiat ja kauppakeinottelunne, jotka kuitenkin ovat viiden vuoden päästä aivan eri tilanteessa eri henkilökuntineen, liekö olemassakaan. - Ajatelkaa asiat oikeasti asiakkaiden kannalta: Ostetaan R:ltä Saunalahti Nettiasema. Kun tulee asiaa valistaa itseään tuotteen käytössä netin kautta, niin Saunalahti-logoa ei näy sivuillanne. Kuinka ihmeessä luulette oikeasti saavanne mitään todellista asiakaspalautetta, koska valtaosa heistä on juuri Teidän kartelliinne perehtymättömiä digitietämättömiä tavalliskansalaisia, kielitaidottomia maahanmuuttajia, täällä asuvia ulkomaalaisia, taiteilijoita, sooloyrittäjiä, ikäministereitä ja suojatyövirkaihmisiä ? Ongelmien ilmaantuessa vain viitseliäimmät toisinajattelijat (minäkin vielä jonkin aikaa) malttavat perehtyä Elisa- tai DNA-pyramidihuijaustenne rakenteisiin Carunoineen, jotta saisi selville epäonnistuneen yhteyslelunne vaatiman jonkun yksittäisen poikkeuksellisen laiteasetuksen juuri niissä tietyissä olosuhteissa. Säälittävää toimintaa. Teidän opastuksenne perustuu tällä hetkellä munaustenne havaitsemiseen asiakkaidenne itsensä kustantamien asiakastyötuntien kautta ns. asiakaspalvelijoidenne välityksellä, jotta joka minuutti saadaan pääosin syyttömiltä laskutettua.

Lopuksi: Tämä ei ollut vielä minkäänlainen reklamaatio eikä palaute, vaan yritän vaikuttaa henkilökuntaanne ( en pörssiosakkeidenne hallintaoikeuksiin ) rakentavassa ja ystävällisessä hengessä tosiasioita kommentoiden, en konsultoiden, kun joudun tästäkin itse maksamaan, siis valuutta kulkee taas väärään suuntaan.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei, kiitos hyvästä kirjoituksesta. 🙂
Välitän tämän ilman muuta eteenpäin henkilöille jotka nettisivuistamme vastaavat.

Siirrän kuitenkin keskustelun pois Ideapajalta, sillä tämä ei ideana ole sellainen jota voisimme niin aktiivisesti seurata ja tämä kallistuu vähän enemmän nyt palautteen suuntaan kun uuden idean. 🙂 Kiitos kuitenkin vielä!
Oikein hyvä niin !
Kiitos Mitsille noteeraamisesta.

Osallistu keskusteluun