Kysymys

Ei tarvisetse mennä Ruotsiin surkean crm:n takia

  • 4 helmikuu 2015
  • 0 kommenttia
  • 652 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
  • Supersankari
  • 4425 kommenttia
Kuin kotimainen teleoperaattori, joka ei tainnut tehdä edes pilotteja verkkoasiointinsa uudistuksessa:

"Esimerkiksi Ruotsissa eräs suurimmista vakuutusyhtiöistä käytti 2,6 miljoonaa euroa crm-asiakkuudenhallintajärjestelmään kysymättä ensin käyttäjiltä, mitä he tarvitsevat. Ongelmat paljastuivat it-uudistuksen vetäjille vasta juuri ennen käyttöönottoa tehdyissä piloteissa."

Lainaus artikkelista http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/2015-02-04/Pomo-p%C3%A4%C3%A4tt%C3%A4%C3%A4-Excelill%C3%A4-3215215.html

Keskustelussa ei ole vielä kommentteja.

Vastaa ensimmäisenä!

Osallistu keskusteluun