Vastattu

Elisa Kassa

  • 8 toukokuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 900 katselukerrat

Kun sovelluksessa sanotaan, että kirjautumistunnukset tulisi s-postiin, mutta ei ole tullut!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Urhokas 11 toukokuu 2015, 09:35

  • Sellaista vinkkiä saimme, että ensimmäisenä asian tiimoilta suoraan yhteyttä numeroomme: 010 804510 joka on juurikin kassa-palvelun tukinumero ja osaavat näissä sitten auttaa 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

    Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
    Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

    HAE KESKUSTELUISTA

    3 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Täytyy sanoa että itsellä ei ole tuosta Kassan toiminnasta mitään käsitystä, sillä kyseessä on yrityksille suunnattu tuote. Mutta ei hätää, selvittelen tuota meidän yrityspuolen tyyppien kanssa 😉
    Ok:}
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Sellaista vinkkiä saimme, että ensimmäisenä asian tiimoilta suoraan yhteyttä numeroomme: 010 804510 joka on juurikin kassa-palvelun tukinumero ja osaavat näissä sitten auttaa 🙂