Vastattu

Elisa Mix S valinnaiset kanavat valinta (Oma Elisa)

  • 3 huhtikuu 2018
  • 5 kommenttia
  • 1975 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Haluaisin vaihtaa valinnaista kanavaa.
Vanhasta Oma Elisasta pystyi noita valinnaisia kanavia kuukausittain muuttaa.
Nyt ei enään onnistu, tulee TV välilehdellä vain linkki >> Tutustu tarjontaamme elisa.fi -sivustolla

Uudessa Oma Elisasta en ole löytänyt kohtaa missä valinnaisen kanavan voi vaihtaa?

Minulla on Elisa HD kanavakortti joka on liitetty telkkariin. Tilattuna on Elisa Mix S paketti.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 6 huhtikuu 2018, 12:48

Kanavakorttien pakettien hallinta on siirretty https://elisaviihde.fi/maksukanavat sivulle 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kanavakorttien pakettien hallinta on siirretty https://elisaviihde.fi/maksukanavat sivulle 🙂
Käyttäjätaso 1
Elisaviihde / Maksukanavat sivulla en pysty hallitsemaan tilaamaani Elisa Mix S-paketin valinnaisia kanavia. Haluaisin vaihtaa näitä valinnaisia kanavia. En näe mitä valinnaisia kanavia olen tilannut. Minulla on Elisa kanavakortti ja sen jatkeena Elisa Mix S. Nämä tiedot näkyvät OmaElisassa ja paketin kanavat näkyvät telkkarissa mutta en pääse hallinnoimaan valinnaisia kanavia "Maksukanavat" osiossa. Kokeiltu Cromella ja Firefoxilla.
Jarmo Toivonen / Järvenpää
Käyttäjätaso 1
Ongelma ratkaistu.

Minulla on OmaElisassa näköjään kahdet käyttäjätunnukset. Kummallakin pääsee kirjautumaan OmaElisaa sekä Elisa Viihteeseen. Vain toisella käyttäjätunnuksella pääsee hallinnoimaan maksukanavia. Toinen käyttäjätunnus perustuu minun sähköpostiosoitteeseen jota olen ennen käyttänyt.
Käyttäjätaso 1
Nyt tämä kanavapaketin muokkaus Elisaviihteen sivuilla päätty virheilmoitukseen:

"Virhe!
Tilauksen käsittely epäonnistui! Yritä myöhemmin uudelleen."

Olen kokeillut useampana päivänä, ei onnistu valinnaisten kanavien muokkaus.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mix pakettien valinnaisten kanavien hallinnoinnissa on tällä hetkellä virhetilanne päällä jota korjaillaan, pahoittelut tästä 😞 Toistaiseksi tuo onnistuu vain asiakaspalvelun kautta

Osallistu keskusteluun