Vastattu

Elisa Ohjaaja, palveluun kirjautuminen

  • 18 kesäkuu 2018
  • 4 kommenttia
  • 457 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Elisa Ohjaaja palveluun kirjautuminen ei helpolla onnistu, toistuvasti tulee ilmoitus "Kirjautuminen vanhentui. Ole hyvä ja kirjaudu uudelleen." OK napilla pääsee yrittämään uudelleen, mutta aina sama tulos. Kirjautumisikkunassa on linkki "Unohditko salasanan?", siitä pääsee pyytämään uuden salasanan; koodivahvistuksen jälkeen kirjautuminen onnistuu ja palvelua voi käyttää istunnon ajan. Mutta salasana ei tunnu olevan pysyvä, koska seuraavalla kerralla sisäänkirjautuminen tyssää jälleen samaan vanhenemisongelmaan. Voiko tästä kierteestä päästä eroon? Salasanan pitäisi säilyä istunnosta toiseen.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi El_Sam 21 kesäkuu 2018, 14:07

Kiitos, että testasit useammalla laitteella! Ei pitäisi olla kertakäyttösalasana kyseessä, sillä salasanaa ei itse voi vaihtaa. Varsin kummallinen ongelma on kyseessä, joten pyytäisin sinua laittamaan yksityisviestiä meille vaikka messengerin puolella täältä: http://m.me/elisasuomi niin voimme avata vikailmoituksen. Pyydämme sinulta tarvittavat tiedot siellä. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Mitään yleistä häiriötä ei ole tiedossa kirjautumisen osalta. Suosittelen alkutekijöiksi tyhjentämään evästeet (cookies) sekä selaushistorian, jonka jälkeen voisit kokeilla kirjautumista toisella selaimella. Testailisitko, olisiko noista apua? Tarvittaessa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme. 🙂
Käyttäjätaso 1
Testasin vielä kahdella muulla koneella, joissa ei varmasti ollut evästeitä Elisa Ohjaajaan.
1) HP DC7600CMT/Windows XPSp3/Crome ja 2) Samsung Galaxy NotePro SM-P905/Android 5.02/Internet (Samsung).

Molemmissa etenemispolku oli sama kuin edellisessä yrityksessä, jossa kone oli HP8200/Windoows10Pro64/Edge|IE11.0.70.


1) Kirjautumisyrityksen jälkeen tulee ilmoitus "Kirjautuminen vanhentui. Ole hyvä ja kirjaudu uudelleen." OK-napilla tuossa luupissa voi pysytellä tai valita linkki "Unohditko salasanan?"

2) Sitten sovellus pyytää "Antaisitko puhelinnumerosi salasanan muuttamista varten" ja ilmoitus "Kirjoita tekstiviestissä saamasi vahvistuskoodi tähän"


3) Seuraavaksi sovellus ilmoittaa, että "Salasanasi on lähetetty puhelimeesi, jossa tekstiviesti kertoo "Uusi salasana Elisa Ohjaaja palveluun on: nnnnnnnn.

4) Sovelluksen kirjautumisnäytöllä on ilmoitusnappi "OK, aloitetaan", jota painamalla sovellus käynnistyy hallintanäyttöön ilman kirjautumista uudella salasanalla.

5) Kun sovelluksesta kirjautuu ulos ja myöhemmin yrittää uudelleen kirjautua viimeksi annetulla salasanalla, toistuu sama ongelma. Salasana vanhentui …

Olisiko kyseessä kertakäyttösalasana? Aika tuskallista toistuvasti kirjautua näin.
Kiitos, että testasit useammalla laitteella! Ei pitäisi olla kertakäyttösalasana kyseessä, sillä salasanaa ei itse voi vaihtaa. Varsin kummallinen ongelma on kyseessä, joten pyytäisin sinua laittamaan yksityisviestiä meille vaikka messengerin puolella täältä: http://m.me/elisasuomi niin voimme avata vikailmoituksen. Pyydämme sinulta tarvittavat tiedot siellä. 🙂
Käyttäjätaso 1
Kiitos El-Sam, vakuutuin ongelman kummallisuudesta ja jatkoin vielä kirjautumiskokeiluja lopulta onnistuen. Viimeksi saamani salasana toimi kirjautuessa, kunhan puhelinnumeroni alkoi maanumerolla 358. Myös toistuva kirjautuminen onnistui, jopa selaimeen tallennetulla salasanalla. Asia on osaltani nyt OK. Hyvää Juhannusta palstalaisille!

Osallistu keskusteluun