Vastattu

Elisa Shopit ja asiakkaan harhaanjohtamista

  • 3 kesäkuu 2013
  • 5 kommenttia
  • 5327 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Kerron kokemuksen Elisa Shopitin palvelusta. Otsikon viimeinen sana tunnetaan myös eräällä toisella nimellä. Jokainen voi vetää omat johtopäätökset mikä se sana on.

Menimme ostamaan Lumia 920 myymälään koska se oli tarjouksessa 499e hintaan ja kaupan päälle lataustyyny.

Ostotilanne meni siihen asti hyvin kun aloin huomaamaan ettei myyjä ilmeisesti aio laittaa kaupan päällistä kassiin. Se, ettei hän olisi tiennyt. Niin mainos oli Hesarin etusivulla ja myös liikkeen isoilla näytöillä pyörimässä. Epäilen suuresti, että hän ei olisi tiennyt kampanjaa.

Kun sitten kysyimme, että miten se lataustyyny (koska se kuului kauppaan) alkoi hän esittelemään eri merkkisiä joka siis tarkoitti, että niistä pitäisi maksaa. Siis maksaisimme 89e turhaan ja hän kerää siitä provisiot myyjänä.

Tällainen toiminta on arvotonta, asiakkaita aliarvioivaa toimintaa ja hyvän tavan vastaista.

Meillä ei ole epäilystäkään siitä, etteikö myyjä olisi tiennyt kampanjasta.

Nyt täytyy harkita pitäisikö numeronsiirto perua ja olla tulematta asiakkaaksi.

Olen laittanut asiasta reklamaation ja odotan mielenkiinnolla miten Elisa tulee asiassa vastaamaan.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi salmaster 11 kesäkuu 2013, 21:02

Asia saatiin hoidettua. Kiitos Furiositylle yhteydenotosta.

Myymäläpäällikön kanssa kävimme 10min rakentavan keskustelun ja samalla annoin eräästä toisesta asiasta positiivista palautetta, sitähän ei aina muisteta antaa. Saimme asianmukaisen hyvityksen ja asia hoidettiin mallikkaasti.
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Mainittaakoon, että saimme tyynyn kun sanoin myyjälle suoraan mitä hän yrittää. Meni aika vaikeaksi tämä myyjä eikä edes kieltänyt koko asiaa. Emme koskaan asioi enää ainakaan tässä liikkeessä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Reklamaatio laitettu Elisalle ostopäivänä mutta mitään vastausta ei koskaan tullut pyynnöstä huolimatta. Tänään soitettu Elisa Shopitin valtakunnalliseen numeroon koska myymäläkohtaisia numeroita ei ole. Elisa ei myöskään anna yhteystietoja myymälöiden myymäläpäälliköistä tai vastaavista joten ainoa keino oli soittaa tuohon valtakunnalliseen numeroon. Sieltä henkilö kirjasi tiedon ylös ja kun kysyin, että saanko vastauksen myös niin käänsi sitten puhelun Saunalahden asiakaspalveluun. Sinne jouduin nyt sitten kolmannen kerran selittämään kaiken alusta saakka.

Vastaus oli se, että pitäisi käydä myymälässä paikan päällä ja silloinkin ei välttämättä ole myymäläpäällikkö aina paikalla.

Näin siis ilmeisesti Elisa toimiii yhtiönä. Asiakasreklmaatiot tehty äärettömän vaikeiksi ja edes vastausta ei saa kun reklmaation tekee. Tämän kokoluokan yrityksessä asia kyllä ihmetyttää mutta kai se johtuu siitä, että ollaan kasvottomia asiakkaan suuntaan kun kaupat on saatu tehtyä eikä haluta välittää siinä vaiheessa mistään enää.

No onneksi numeronsiirron voi ainakín keskeyttää sillä en usko, että tämänkaltaisen palvelun jälkeen on haluja edes tulla asiakkaaksi.

Jos joku muu on menossa ostamaan tätä tarjous Lumia 920 niin pitäkää huoli, että saatte kauppaan kuuluvat tuotteet mukaanne.
Käyttäjätaso 3
Hei salmaster!

Laitan sinulle yksityisviestiä tähän asiaan liittyen 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Furiosity laittoi viestiä ja vastasin siihen. Kiitos hänelle.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Asia saatiin hoidettua. Kiitos Furiositylle yhteydenotosta.

Myymäläpäällikön kanssa kävimme 10min rakentavan keskustelun ja samalla annoin eräästä toisesta asiasta positiivista palautetta, sitähän ei aina muisteta antaa. Saimme asianmukaisen hyvityksen ja asia hoidettiin mallikkaasti.

Osallistu keskusteluun